Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2009, 21:33Jag var i tvättstugan och letade efter dig.
Jag var i tvättstugan och letade efter dig.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:44Du, Bruse? Jag gjorde våfflor när jag kom hem! Och jag var SÅÅÅÅ glad att jag inte behövde dela dem med nån, för det var så ***** tt med lönnsirap på! (L)
Du, Bruse? Jag gjorde våfflor när jag kom hem! Och jag var SÅÅÅÅ glad att jag inte behövde dela dem med nån, för det var så ***** tt med lönnsirap på! (L)
Quote from Åsa Tysklind on 10 September 2009, 21:48Det lät tt med våfflor det var ett tag sedan man åt det 🙂
Det lät tt med våfflor det var ett tag sedan man åt det 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:50Ja, du hade inte fått några heller, Robert! De var alla till mig! (#)
Ja, du hade inte fått några heller, Robert! De var alla till mig! (#)
Quote from Åsa Tysklind on 10 September 2009, 21:52Du hadde kunnat gjort dubbel smet... Så kanse det hadde räkt
Du hadde kunnat gjort dubbel smet... Så kanse det hadde räkt
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:53Nä, det hade jag inte, för jag är singel! Singlar gör enkelsmetar...
Nä, det hade jag inte, för jag är singel! Singlar gör enkelsmetar...
Quote from Åsa Tysklind on 10 September 2009, 21:56Då får man göra en STOOOOOR enkelsmet. så det blir många. (t+)
Då får man göra en STOOOOOR enkelsmet. så det blir många. (t+)
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 22:01*skrattar*
Du är bra söt (men kanske framförallt fiffig), du Robert! Du får guldstjärna för att du fick mig att skratta tt när jag var så sur att jag trodde jag skulle skrumpna där jag satt! (L)
*skrattar*
Du är bra söt (men kanske framförallt fiffig), du Robert! Du får guldstjärna för att du fick mig att skratta tt när jag var så sur att jag trodde jag skulle skrumpna där jag satt! (L)
Quote from Åsa Tysklind on 10 September 2009, 22:02Tack en sådan behöver jag...:D
Tack en sådan behöver jag...:D
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 22:06Jenny du får ju bjuda till lite, gör en stor smet och bjud in honom... 🙂
Jenny du får ju bjuda till lite, gör en stor smet och bjud in honom... 🙂