Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 22:25Jag menade mest att... det kan ju vara trevligt med sällskap, eller? Robert verkar ju dessutom gärna vilja ha våfflor 😉
Jag menade mest att... det kan ju vara trevligt med sällskap, eller? Robert verkar ju dessutom gärna vilja ha våfflor 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 22:42Mmm... Kanske inte just ikväll. Men gärna en annan kväll när jag är på lite bättre humör. 🙂
Mmm... Kanske inte just ikväll. Men gärna en annan kväll när jag är på lite bättre humör. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 10:29dmorn hela högen.
Nu är det dags för en stund i solen på balkongen. (H)
Har ju redan klarat av en innebandyträning idag.
dmorn hela högen.
Nu är det dags för en stund i solen på balkongen. (H)
Har ju redan klarat av en innebandyträning idag.
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 11:05Skrev du dmorn i dafton tråden med flit för att vi ska bli helt förvirrade eller? Hur stor är din balkong? Har du färdigbryggt kaffe, så kommer jag över... 😉
Skrev du dmorn i dafton tråden med flit för att vi ska bli helt förvirrade eller? Hur stor är din balkong? Har du färdigbryggt kaffe, så kommer jag över... 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 11:47LIte förvirrad själv faktiskt...
Balkongen är lam stor för två, nybryggt går att ordna. 😉
LIte förvirrad själv faktiskt...
Balkongen är lam stor för två, nybryggt går att ordna. 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 11:49🙂 Sjyst!
🙂 Sjyst!
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 20:35Idag fyller jag år och inte enda karl har gett mig en röd ros;)
Idag fyller jag år och inte enda karl har gett mig en röd ros;)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 20:37Grattis på födelsedagen, Helena! 🙂
Grattis på födelsedagen, Helena! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 20:39Grattis!
Grattis!
Quote from Fredric Lagerström on 14 September 2009, 20:46Grattis! @-X- = röd ros 😉
Grattis! @-X- = röd ros 😉