Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Firar med barnen först på morgonen, de har tydligen räknat med att få julklappar under granen... Och jag har knappt köpt nåt till dem iår. På förmiddagen räknar jag med att vi kommer spela de nya Wii-spelen som tidigare låg under granen. Sen bär det av ti

Kommer att börja dagen med en joggingrunda runt sjutiden sen blir det frukost med mamma,pappa,lillbrorsorna deras flickvänner och farmor.

Sen får vi se vad som händer,en förmiddags fika lär det väl bli och på den kanske en promenad med familjen.Om all ju

Jag skall köra mitt traditionella julpass på skidor efter frukost. Tror jag tar det i klassisk stil i år. Sen blir det julfirande med familjen.

God Jul på er alla singlar!

Låter härligt med snö för er som har det 🙂

Här blir det nog en liten joggingrunda för att sedan ställa i ordning en jullunch med lite lagom klapputdelning.

God Jul på er!

Jag åker till min dotter och barnbarnen på förmiddagen. Hemma igen på förkvällen. Tyvärr verkar inte förkylningen ge med sig så det blir ingen träning. Hoppas på ett lätt löppass på juldagen i allafall. Om inte annat så är jag hundvakt då, så en och annan

Jag ska ut och paddla kajak imorgon på förmiddagen med kompisen!
Kanske blir det ett dopp med. Inget jag känner för nu. Men om den ena säger A
i morrn, den andra säger B. Sen finns det liksom ingen återvändo.
Jag kommer inte att säga A.. Säger han A då l

Jag har haft mina tjejer på julfrukost, nu blir det en lugn hemmakväll med hunden.
God Jul till er alla!

Löpning med brorsan på morgon, jag pajade knät.

Nu ligger jag med benet i högläge.

Aj, aj, aj...

the best christmas present:

Chocolate covered boobs!!!

😀