Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 20:29Har invigt löpbandet och sedan ätit julmiddag med pappa.
En bra onsdag.
Har invigt löpbandet och sedan ätit julmiddag med pappa.
En bra onsdag.
Quote from Fredrik Olsson on 24 December 2008, 20:40Här är det vanlig onsdag. Sovit på dagen och ska snart iväg och avverka ett nattskift 🙂
Ha d e gott allihop 🙂
Här är det vanlig onsdag. Sovit på dagen och ska snart iväg och avverka ett nattskift 🙂
Ha d e gott allihop 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 22:13Har precis kommit hem från brorsan och nu laddar jag för att sätta igång med presenten till barnens mormor och gudfar.
Det blir till att klistra in ett 40-tal bilder på barnen i ett album....
Det kommer ta sin tid och jag har bara sovit två timmar i nat
Har precis kommit hem från brorsan och nu laddar jag för att sätta igång med presenten till barnens mormor och gudfar.
Det blir till att klistra in ett 40-tal bilder på barnen i ett album....
Det kommer ta sin tid och jag har bara sovit två timmar i nat
Quote from Fredrik Svensson on 25 December 2008, 09:08Träning på jul 😀
Räknas en lite sväng på cykeln sisådär 11min? För att sedan ett x antal timmar i stort sett rulla hem hela vägen på 5 min, som träning?Eller kanske allt jag lyckades äta? Kan vara lite ansträngande att veva med handen upp å ner från ta
Träning på jul 😀
Räknas en lite sväng på cykeln sisådär 11min? För att sedan ett x antal timmar i stort sett rulla hem hela vägen på 5 min, som träning?
Eller kanske allt jag lyckades äta? Kan vara lite ansträngande att veva med handen upp å ner från ta
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 11:15Ledsen Nina - det räknas INTE!
🙂
Ledsen Nina - det räknas INTE!
🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 11:40Wii finns som kategori numera. Borde väl räknas..
Wii finns som kategori numera. Borde väl räknas..
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 11:57Finns wii som kategori?
Oj vad min träningsstapel kommer skjuta i höjden 🙂
Finns wii som kategori?
Oj vad min träningsstapel kommer skjuta i höjden 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 12:02Jo men det har rätts ut i en annan tråd att Wii fitness passar bra för personer som inte är så vältränade.
Vågar du regga du Wii nu? 😉
Jo men det har rätts ut i en annan tråd att Wii fitness passar bra för personer som inte är så vältränade.
Vågar du regga du Wii nu? 😉
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 12:58vågar gör jag, jag är inte speciellt rädd för att klassas som inte så vältränad 😉
(men håller med om att det knappast är träning, utan snarare ett mindre slött & roligare sällskapsspel än TP)
vågar gör jag, jag är inte speciellt rädd för att klassas som inte så vältränad 😉
(men håller med om att det knappast är träning, utan snarare ett mindre slött & roligare sällskapsspel än TP)
Quote from testuser5318 on 25 December 2008, 13:32Allt träning blir ju dock vad man gör det till. Det finns ju alltid små trick och finesser till att göra ett träningspass hårdare eller mer perfekt 😉
Allt träning blir ju dock vad man gör det till. Det finns ju alltid små trick och finesser till att göra ett träningspass hårdare eller mer perfekt 😉