Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Nästan så man börjar undra om nåt har hänt?! Nån som har Bruses telefonnummer och kan ringa och kolla att allt är okej? Klockan är ju nästan mitt på dagen nu! 🙂

Nu ska jag bli snäll - så här nära jul ska man nog vara lite försiktig med elakheterna... T

Ja vi får hoppas att Bruce sover sin skönhetssömn fortfarande 🙂 och att det inte hänt något allvarligt

God morgon!

Funderar på att gå iväg och styrketräna.

Rejält med plusgrader i dag, lappmöglet lär försvinna. Hoppas det inte blir någon is kvar i skogen.

Fundera inte för länge - jag sticker till gymet nu .....
.....och Bruce är fortfarande inte vaken 🙂

Eller så skiftar Bruse till sommardäck på cykeln och sticker ut och trampar.

Blir nog en omgång kaffe till innan jag orkar i väg.

Här är jag! Väldigt vad eftersökt jag var nu helt plötsligt. (L) Har varit vaken en tid, så nu är frukosten klar: bacon + stekt ägg + massa majonäs.

Nästa gång ni saknar mig, kan ni gärna komma med kaffe på sängen. Då blir jag er för alltid.

C är en vit

Gott o se att alla e på g. Även du Bruse.
En god frukost låter det som.

Vet inte om ni känner till det här brödet med morot i. Finns ibland i affären.
Lite orange prickar i och gulaktigt. Väldigt gott hur som helst. Åt just en dubbel.
Ost, skinka och (

Brödet på jäsning, sen ska jag också äta frukost!

Färskbakat bröd, jo jag tackar jag!

Nu när jag är ganska orörlig, kör jag lågkolhydratdiet och nollalkoholdiet. Går bra, inne på 22 veckan. Men inte fan går jag ner i vikt. Iofs går jag inte upp heller...

Morrn
Kroppen sa ifrån 0530 så det blev inget morgonpass idag. 0630 gick det inte mycket lättare men jag har ändå lyckats ta mig till kontoret...
Hoppas att alla får en kanondag:)