Quote from Guest on 5 September 2007, 14:04även kortare sträckor för barnen. hamnloppet startar och går imål i kullavik = pärlan på västkusten strax söder göteborg.
även kortare sträckor för barnen. hamnloppet startar och går imål i kullavik = pärlan på västkusten strax söder göteborg.
Quote from Bjarne Lewin on 5 September 2007, 14:14Jag slog upp kullavik på eniro! och fick tre svar i tre olika landsändar! Var går det egentligen???
Jag slog upp kullavik på eniro! och fick tre svar i tre olika landsändar! Var går det egentligen???
Quote from Lotta W on 5 September 2007, 14:22"Strax söder om Göteborg"
"Strax söder om Göteborg"
Quote from Urban Nilsson on 5 September 2007, 14:31Ta vänster innan "Strax väster om Göteborg" så kommer du dit. 😀
Ta vänster innan "Strax väster om Göteborg" så kommer du dit. 😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 15:44Och vilket datum går det??
I och för sig är det bra att vara ute i god tid för träningens skull! 😀
Och vilket datum går det??
I och för sig är det bra att vara ute i god tid för träningens skull! 😀
Quote from Lotta W on 5 September 2007, 16:03Tina, om femton år och två dagar 😉
Tina, om femton år och två dagar 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 16:30Jaha, då får jag väl vänta då....:-(
Nehe, för det är redigerat! Det är 2007-09-22!! 😉
Jaha, då får jag väl vänta då....:-(
Nehe, för det är redigerat! Det är 2007-09-22!! 😉
Quote from Lotta W on 5 September 2007, 16:56Ah, det var för svårt att följa ISO tydligen 🙂
Ah, det var för svårt att följa ISO tydligen 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 5 September 2007, 17:26Tyvärr för långt bort för mig 🙁
Tyvärr för långt bort för mig 🙁
Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 18:11> Ah, det var för svårt att följa ISO tydligen
Enligt datumet ovan, skrivet på det rekommenderade sättet enligt ISO 8601, så går det iallafall om drygt 15 år. Tyvärr har jag ingen bra - tillräckligt beständig - kalender att planera in det i, fast jag ka
> Ah, det var för svårt att följa ISO tydligen
Enligt datumet ovan, skrivet på det rekommenderade sättet enligt ISO 8601, så går det iallafall om drygt 15 år. Tyvärr har jag ingen bra - tillräckligt beständig - kalender att planera in det i, fast jag ka