Quote from Funbeat user on 5 February 2017, 17:16sa inte att jag skulle använda utan undrade bara vad den mäter
sa inte att jag skulle använda utan undrade bara vad den mäter
Quote from Funbeat user on 5 February 2017, 17:36Och det har du fått svar på.
Var så god!
Och det har du fått svar på.
Var så god!
Quote from Funbeat user on 5 February 2017, 17:44jatack
jatack
Quote from Funbeat user on 6 February 2017, 23:53Min aversion mot pulsmätare kommer sig av att de uppmuntrar till att inordna sin träning i olika "pulszoner". Det är en jättebra idé, om det inte vore för att pulsen påverkas av många andra faktorer än grad av fysisk ansträngning i ett specifikt träningsm
Min aversion mot pulsmätare kommer sig av att de uppmuntrar till att inordna sin träning i olika "pulszoner". Det är en jättebra idé, om det inte vore för att pulsen påverkas av många andra faktorer än grad av fysisk ansträngning i ett specifikt träningsm
Quote from Funbeat user on 7 February 2017, 08:33Jag använder snarare pulsmätaren för att kolla min dagsform. Typ jag vet att på en viss typ av underlag i en viss fart borde jag ligga på ca 140. Om jag plötligt hamnar på 150 så är det kanske en förkylning på gång t ex
Jag använder snarare pulsmätaren för att kolla min dagsform. Typ jag vet att på en viss typ av underlag i en viss fart borde jag ligga på ca 140. Om jag plötligt hamnar på 150 så är det kanske en förkylning på gång t ex
Quote from Elias Engqvist on 8 February 2017, 00:27...eller så är det uppförsbacke, eller motvind eller halt underlag, eller sandstrand...
...eller så är det uppförsbacke, eller motvind eller halt underlag, eller sandstrand...