Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenHittade hit, hur gör jag nu?
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu hittade jag hit, men hur fungerar det nu?
Är det totala antalet träningsminuter som jag ska... öh.. skriva upp? var ska de skrivas upp?
Ber om ursäkt för dessa säkerligen dumma frågor, men jg känner inte detta forumet speciellt bra och vet inte riktigt

Hej och välkommen =)
Vi skapar en ny diskussion för varje vecka och målen sätts också per vecka. Den diskussion som är aktiv nu med våra mål i är alltså den som heter "vecka 52". Du kanske vill sätta ditt första mål för vecka 1? Jag startar upp den disku

Är det all träning som räknas? Promenader också?
Jag gör lite olika saker och kan inte bestämma mig för exakt vad jag vill göra innan
Hur mycket är lagom att börja med?

all träning du räknar som träning, dvs den träningen du registrerar på funbeat. Det är lite olika från person till person vad man räknar ju. De flesta av oss räknar promenader också. Vad som är lagom för dig kan jag inte säga, men försök fundera på hur mk

Hejsan tjejer.......
Jag hänger på v. 1 och sätter målet till 180 minuter.

Gott Nytt-tränings-år på er (t+)

Då ska jag nog sätta 120 minuter. Jag får väl träna mer om jag råkar göra det, eller?
Är det på min startsida som jag ska skriva in träningen eller ska jag skriva det i tråden?

Maria: Välkommen hit! Kul att du också är med!

Jessica: Du skriver in din träning precis som vanligt. När du klarat ditt mål så berättar du det i den aktuella diskussionen. Självklart får du träna hur mycket du vill oavsett var ditt mål ligger 😉

Skoj, skoj, skoj!!!
Vill ju egentligen börja utmanas redan nu, men det är nog bra att jag börjar lite försiktigt. Julen var tuff i år 😉

Haha... var det så farligt? Då förstår jag att du behöver utmanas nu =P
Men det är alltid dumt att sätta mål om man inte vet om man kan klara dem, för det är otroligt omotiverande om man inte klarar sina mål.

Jag är väldigt van vid att inte klara målen och det trycker ner en. Man tror liksom inte att man kan lyckas, istället för att helt enkel räkna med att man klarar det, så som man ska göra.
Nåja, md er hjälp så kommer jag att klara det 🙂

12