Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom vi fick igång jargongen "vem är mest singel" så tänkte jag att vi kan få yttra oss lite om varför vi känner oss mest eller typiskt singel just idag.

Idag känner jag mig typisk singel för att jag lagade en lördagsmiddag för 1 person. Och skrev om

Får nog nästan svara detsamma - kanske inte just middagen då, i och med jag lagar för en vuxen och två barn, men just det faktum att jag tillbringar lördag kväll på nätet och tävlar om vem som är mest singel... Sa jag förresten att det är ett gammalt ex s

Jag trodde på allvar att tjejen på fiket jag cyklade till var på samma våglängd. Eller så räknade hon helt enkelt ut att en flämtande, svettig snubbe i cykelbyxor ville fylla på vattenflaskan...

Jag känner mig singel för att det är söndag förmiddag och det enda sällskap jag har är fortfarande bara katterna ...

Men du har ju alla oss! 🙂 Det står väl ingenstans att sällskapet faktiskt måste vara i närheten även fysiskt...

Och katter är inte fy skam de heller. Jag har bara en, men hon är rätt överviktig, så hon kanske kan räknas som två, trots allt!

Om överviktiga katter räknas som två så har jag fyra 😉

Men som du säger så kan ju sällskap vara annat än fysiskt men visst hade det varit trevligt med någon att gosa på soffan med och titta på när dom cyklar.

Jag är mest singel för att jag suttit hemma framför datorn både fredag och lördag kväll. Och åkte solo på min semester (vilken dock var mycket lyckad).

Jag tycker det faktum att man HAR KATT är väldigt singeltypiskt! (sätt en gul gubbe med ett flin här)

Jag har ingen katt, så jag kanske inte är singel? 😉

Jag känner mig mycket singel idag. Sonen har varit hos sin pappa sedan förra lördagen. Huset är tyst. Kattorna sover. Men ikväll bjuder kommer vänner över på middag. Minst åtta pers kring köksbordet väntas. Stekta Ålands-abborrfiléer, nypotatis och sallad