Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Elin: tisdagar har de prova-på kvällar på hangaren (ryd) från klockan 19. Annars kan jag säkra dig om du vill någon annan dag.

Ah, får titta in på prova på någon dag kanske då. Brukar det vara mycket folk? Annars får vi ta det som aktivitet på vår Linköpingsträff...jag skulle känna mig alldeles för bortskämd med en egen personlig Kenny som dyker upp bara för att säkra åt mig. 😉

Hmm. Har inte varit där på tisdagar på ett par veckor, så jag vet inte riktigt. Pia är nog bättre på att svara på det. Jag kan säkra tills du blir trött, så länge kan jag tänka mig att säkra! 😉 Men visst kan du testa på på FB träffen! Låter perfekt!

Elin: Det varierar ganska mycket hur många som är på provapå, de senaste gångerna har det varit mycket folk, tyvärr. Men man får sin beskärda del ändå 🙂
Och kul är det.

Det är kanonväder ute och jag blev sugen på långpromenad med ostmackor o varm choklad. Men ensam? 🙁

Eva, låter helt underbart med långprommis med något gott i ryggan. Fast som du säger kanske det är roligare med sällsis. Hoppas du hittar någon att promma med 😀

Kanske ska ställa mej i Botaniska (eller annat strategiskt ställe) med ett plakat: 40+ kärring söker promenadsällskap, ostmackor o varm choklad på köpet. 🙂

Eva, köp en cykel så får du ta med mig hem.

Jag har en citybike, men det kanske räknas som en svordom?

Men Eva då, du ser inte ut som 40+ och du verkar inte bete dig som en kärring så du får nog jobba lite på plakattexten 😉