Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 23:35Elin: tisdagar har de prova-på kvällar på hangaren (ryd) från klockan 19. Annars kan jag säkra dig om du vill någon annan dag.
Elin: tisdagar har de prova-på kvällar på hangaren (ryd) från klockan 19. Annars kan jag säkra dig om du vill någon annan dag.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 23:40Ah, får titta in på prova på någon dag kanske då. Brukar det vara mycket folk? Annars får vi ta det som aktivitet på vår Linköpingsträff...jag skulle känna mig alldeles för bortskämd med en egen personlig Kenny som dyker upp bara för att säkra åt mig. 😉
Ah, får titta in på prova på någon dag kanske då. Brukar det vara mycket folk? Annars får vi ta det som aktivitet på vår Linköpingsträff...jag skulle känna mig alldeles för bortskämd med en egen personlig Kenny som dyker upp bara för att säkra åt mig. 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 23:43Hmm. Har inte varit där på tisdagar på ett par veckor, så jag vet inte riktigt. Pia är nog bättre på att svara på det. Jag kan säkra tills du blir trött, så länge kan jag tänka mig att säkra! 😉 Men visst kan du testa på på FB träffen! Låter perfekt!
Hmm. Har inte varit där på tisdagar på ett par veckor, så jag vet inte riktigt. Pia är nog bättre på att svara på det. Jag kan säkra tills du blir trött, så länge kan jag tänka mig att säkra! 😉 Men visst kan du testa på på FB träffen! Låter perfekt!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:28Elin: Det varierar ganska mycket hur många som är på provapå, de senaste gångerna har det varit mycket folk, tyvärr. Men man får sin beskärda del ändå 🙂
Och kul är det.
Elin: Det varierar ganska mycket hur många som är på provapå, de senaste gångerna har det varit mycket folk, tyvärr. Men man får sin beskärda del ändå 🙂
Och kul är det.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:20Det är kanonväder ute och jag blev sugen på långpromenad med ostmackor o varm choklad. Men ensam? 🙁
Det är kanonväder ute och jag blev sugen på långpromenad med ostmackor o varm choklad. Men ensam? 🙁
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:39Eva, låter helt underbart med långprommis med något gott i ryggan. Fast som du säger kanske det är roligare med sällsis. Hoppas du hittar någon att promma med 😀
Eva, låter helt underbart med långprommis med något gott i ryggan. Fast som du säger kanske det är roligare med sällsis. Hoppas du hittar någon att promma med 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:54Kanske ska ställa mej i Botaniska (eller annat strategiskt ställe) med ett plakat: 40+ kärring söker promenadsällskap, ostmackor o varm choklad på köpet. 🙂
Kanske ska ställa mej i Botaniska (eller annat strategiskt ställe) med ett plakat: 40+ kärring söker promenadsällskap, ostmackor o varm choklad på köpet. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 15:55Eva, köp en cykel så får du ta med mig hem.
Eva, köp en cykel så får du ta med mig hem.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:56Jag har en citybike, men det kanske räknas som en svordom?
Jag har en citybike, men det kanske räknas som en svordom?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:57Men Eva då, du ser inte ut som 40+ och du verkar inte bete dig som en kärring så du får nog jobba lite på plakattexten 😉
Men Eva då, du ser inte ut som 40+ och du verkar inte bete dig som en kärring så du får nog jobba lite på plakattexten 😉