Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Känner mig ganska singel också. Dottern är hos sin mamma, jag har precis duschat efter ett stavinlines-pass och sitter med fötterna på bordet med datorn i knät framför OS och läser singeltrådar.
Livet leker 🙂

Min dotter åker till sin mamma imorgon och jag har semester hela veckan.

Jag känner mig mkt singlig för att jag inte vet vad jag ska hitta på (förutom träning).

Skulle vara trevlig med en lite kryssning men själv...nja.

Nu är hon hos en kompis och midd

Jag tror jag vinner tävlingen om vem som är mest singel. Jag är så singel att jag fantiserar om att bara få prata med jämnåriga tjejer!

Rasmus: har läst en del av vad du skrivit i singelforumet, och jag blir så ledsen =( Känns som du är väldigt fast i någon sorts negativ tankespiral? Finns det inget sätt du kan träffa och prata med tjejer? Skaffa någon ny hobby, vad som helst? Du är ju ab

Jag vaknade inte upp bredvid en vacker flicka idag 😉

Ingen kom och pysslade om mig när jag var sjuk!

Osv osv.

😉

Rasmus: Är jag inte jämnårig med dig eller bara en fantasi ;)?
Visserligen har vi bara träffats "civilt" (ej i cykelklubben) en gång men den gången va jättetrevlig och slår vissa dejter jag varit på med hästlängder. Nu tror jag inte direkt det va en dej

detta var den knepigaste tråden på länge....nog för att jag gillar och tävla men inte i detta....

Idag känner jag mig som en typisk tragisk ensamstående morsa med en unge som inte varit på fritids på hela sommaren och därmed hade skräck för att komma dit. Efter en och en halv timmes tuffa förhandlingar (leverantörer; släng er i väggen, ni är mesiga jä

Magnus: Håller med dig!

Jag gör saker ensam ibland, ibland med vänner. Att jag är singel stör mig inte så mycket förutom att man saknar intimiteten emellanåt.

Det stör mig att singelskapet verkar vara nåt icke eftersträvansvärt. Nåt avvikande som måste

Singelliv är värt att sträva efter, iaf för oss som är nöjda med det. Det var just konflikten med trilskande barn som inte är något att sträva efter.