Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Halvsaxat från ett annat forum där ämnet var "Idag känner jag mig glad för att.."
Tyckte att den passade i singel-tråden iom att vi inte har någon att vakna bredvid och spy ut vårat humör inför, så vi får spy ut det här. Jag känner mig begränsad av att ba

Idag är jag glad för att jag fick ihop 185min igår, och lite över 10.000 steg! 🙂
Jag har skrivit ett långt bloginlägg om det ifall någon är intresserad 😉

Jag är också ganska nöjd med att jag är uppe tidigt, gick upp kring 6, trots att jag la mig vid 2s

Idag är jag glad för att jag är cyklist

I dag är jag glad för att det snart slutar regna så jag kan komma ut och springa backträning på förmiddagen.

Idag är jag glad för att jag snart ska åka till Göteborg å köra cykelrace på söndag. Sen blev jag lite positivt överraskad för att Mr LLH faktiskt verkar vara på bra humör! (H) Härligt, fortsätt med det!
Mycket roligare att vara glad 😉

Idag är jag glad för att löpningen går bättre och bättre efter drygt ett år med löparknä.

Jag är på strålande humör för att jag har morronjoggat men min hund Buff. 13 grader, vindstilla och hällregn. Perfekt väder för en morronjogg (H:)

Bra, det är bättre med löparben än löparknä.

Idag är jag _frustrerad_ för att min arbetsgivare hade bråttom som f-n att flytta mig och två kollegor till ett nytt arbetsställe (vi har bara suttit tre månader på förra). Det brann och var bråttom och packas tidigt i går morse och när gubbarna kom och s

Usch, det låter surt Stina. Om det är så att jobba så stannar jag nog kvar på min arbetsrehab 😉