Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Slutade fungera i helgen (1-2/6) hoppade igång lagom så jag han med att ladda upp en fil men sedan dess ligger det nere, lika så går det inte att ladda upp foton/bilder till passen.

Prognos på då detta är löst?

/M

+1 på den. testat både zip och utan zip. Ett fel har uppstått...

På PC funkade tcx...
Foton funkar inte nu (från Android)

Se svar från annan grupp:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1458874&PageNumber=2

Tack, testar...

Fungerar fortfarande inte även med tipsen ovan.
Har filerna på hårddisken, och oftast så står det att det läses in sedan kommer felmeddelandet...
Nöter jag på så kan det gå bra dagen efter träningsturen är inlagd, men inte denna gång... Problemet uppstod

Ett fel har uppstått igen. Väljer tcx fil och trycker på "ladda upp", ett fel har uppstått.
Har rensat cache och testat med Chrome och Edge.
Anledningen till att jag ville ladda upp manuellt var att ett av tre pass från igår ,i(2019-06-29) inte laddades i

Precis, ännu en gång ligger TCX importen nere, denna gång samtidigt som Garmin importen samt "jag har glömt mitt lösenord" funktionen, o precis innan jag skrev detta så är även denna klassiker tillbaka "Just nu går det inte att titta på nyhetsströmmen."

Mathias på supporten meddelade att det jobbas på problemet. För mig funkar det fortfarande inte

Felet verkar dyka upp väldigt sporadiskt, även om det blivit mer frekvent den senaste veckan. Vi har haft svårt att återskapa problemet, men har utvecklare som tittar på det och vi hoppas att få igång det ordentligt i veckan...

12