Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur gick det. Gick ni nånstans igår. Hade ingen chans att haka på även om jag sett det i tid.

Men ikväll då? Är det nån mer än jag som känner för att sammanstråle en stund i kväll? Stockholmstrakten. Har 130 cyklade km i benen så jag skippar att gå ut oc

Barhäng i fredags fest i lördags, 10 mil i benen och ett spinningpass...vad mer kan man begära av en helg...ah jo sust, någon att somna brevid...shit med!

Fredag kväll blev det lite gymmande och sedan avfärd till urskogen, på lördag sprang jag några mil och ägnade sedan kvällen till att göra ingenting. Igår vet jag inte riktigt vad jag gjorde, förutom att jag avslutade kvällen hos F&S för ett intensivpass.

För min del blev det en sväng ned på stan i fredags där det dracks 2 öl och tidig hemfärd. Lördagen hade jag bestämt att jag ska ta min sista fest innan gbg varvet och stockholm maraton så då var det lite mer än två öl. Blev en salig blanding av vin,öl,ci

Då skulle du haft en "VILSE"-tröja på dig, Daniel. På baksidan skulle det kunnat stå "VILL HEM" 😀

Kan vi inte göra en kombinerad SINGEL- och VILSE-tröja? Jag cyklar alltid fel och kommer nog alltid få va singel ;).

Ja Daniel, va säger du? Ska vi utöka vårt sortiment? Bredden kan ju sägas vara vår styrka.

På baksidan kan det ju i finstilt under "Jag vill hem" stå "hem till dig eller mig spelar ingen roll bara jag får till det nån gång detta århundrade".

Asgarv 😀

En SÅN vill jag också ha

Haha det var faktiskt kanske den bästa. Den med "vilse" och "vill hem" på baksidan. Den skulle jag betala dyrt för (t+)

Hmm tror att en "normal svensson" kommer ha minst 10 olika T-shirtar från vårat sortiment för att kunna anpassa sig.

Det här blir ju