Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELjag bara måste
You need to log in to create posts and topics.

Lillkillen och berget. 🙂

Hm, Josefin, fram till nu kunde jag köpa din reaktion o ditt resonemang, men nu slog det lite stopp om jag ska va helt uppriktigt. (#)

Visst kan man slita sig till framgång, det är väl i ärlighetens namn den "enklaste" vägen till framgång känd för värl

Men det här klassiska maneret.... dom klipper in gråtande programledare osv...

Ja, inramningen är ju som vanligt så sliskig att man mår illa.

Lyssna, titta bara på grabben och stäng av klippet efter sången. Killen klarar sig så jäkla bra utan produktionens "hjälp"!

Jag sa aldrig att killen fått något serverat på silverfat, däremot tycker jag det finns olika vägar att gå. Man kan antingen fara på en talangjakt, säga att man blivit mobbad, se lite sorgsen ut, få progamledarna att böla lite (vilket för övrigt är "bra T

Håller med Jörgen: Den här killen HAR slitit. Han har sjungit sedan han var sex säger han. Om han sedan har gjort det för att han tyckte det var roligt so what? Det är då man orkar med slitet.

En kompis till mig berättade om att hon som liten ville jobba

Playback?

Och vem har lärt honom texten? Det luktar uppgjort.

Vad kan mans säga...killen har talang...det var de som söktes...han har vilja och det krävs ett förbannat stort mod a ställa sig där och sjunga kyrkomusik...

Jag vet i min omgivning hur mycket slit det krävs för att utveckla en bra sånröst. Fan killen är

Hörni, man kan utgå från en konspiratorisk och klentrogen utgångspunkt och spekulera om fusk o förlöjliga killen för det han gör. Man kan ägna sin energi till att hitta potentiella fel i det mesta. Det brukar vara lyckosamt, och ett på det hela taget risk

Lärt honom texten? den är ju inte så svår, och jag antar att han kan läsa noter.

Han kan t ex ha en musiklärare-sånglärare-körledare som lånar ut sånt, om han inte lyssnat och lärt rakt av från en skiva (där texen kan ha stått också f ö).
När jag gick på