Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 03:37...ha någon som vyssar mig till sömns när jag inte kan sova dagen innan ett lopp.
...ha någon att diskutera allt det där jag går och tänker på hela tiden med.
...ha någon.
...ha någon som vyssar mig till sömns när jag inte kan sova dagen innan ett lopp.
...ha någon att diskutera allt det där jag går och tänker på hela tiden med.
...ha någon.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 18:37för att få sova på armen, alltid.
för att få sova på armen, alltid.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 18:42ha någon som lagar middag när jag själv inte orkar.
ha någon som lagar middag när jag själv inte orkar.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 19:25Eller att laga middag åt, det är ju så mycket roligare att laga mat åt någon mer än sig själv. Och att äta tillsammans med.
Eller att laga middag åt, det är ju så mycket roligare att laga mat åt någon mer än sig själv. Och att äta tillsammans med.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 20:57just nu för att få snusa någon i nacken...
just nu för att få snusa någon i nacken...
Quote from Jan Lundquist on 24 August 2008, 22:43Jag vill ha någon att dela de fasta kostnaderna och det fasta ansvaret med. För övrigt trivs jag ypperligt som singel 😉
Jag vill ha någon att dela de fasta kostnaderna och det fasta ansvaret med. För övrigt trivs jag ypperligt som singel 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 22:46Är det med fast hand?
Är det med fast hand?
Quote from Jan Lundquist on 24 August 2008, 23:04Åtminstone fast kropp 😉
Åtminstone fast kropp 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 23:21... jag inte har något lokalsinne. Behöver någon som hittar!
... jag vill ha en smart person att snacka med när jag dricker mitt morgonkaffe.
... ibland vill jag ha frukost på sängen.
... det är trevligt att ha någon att mysa med!
etc etc
... jag inte har något lokalsinne. Behöver någon som hittar!
... jag vill ha en smart person att snacka med när jag dricker mitt morgonkaffe.
... ibland vill jag ha frukost på sängen.
... det är trevligt att ha någon att mysa med!
etc etc
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 23:32.. Jag behöver någon som spöar upp mig när jag måste skärpa mig.
.. Jag kort och gott behöver känna mig omtyckt för att att få energi och glädje att göra saker (Omtyckt är man väl, men det är nåt speciellt med att känna sig så omtyckt som man gör när nå
.. Jag behöver någon som spöar upp mig när jag måste skärpa mig.
.. Jag kort och gott behöver känna mig omtyckt för att att få energi och glädje att göra saker (Omtyckt är man väl, men det är nåt speciellt med att känna sig så omtyckt som man gör när nå