Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...jag känner lite ensam denna måndagkväll:-(

Robert: haha... alltid ska någon vara värre.

Helena: Jag känner mig alltid som mest ensam på söndagar (inte konstigt att mysdrömmen skulle inträffa just inatt alltså), men måndagar tycker jag det kan vara ganska skönt att ha för sig själv. Efter en seg s

höhöh, jag har också drömt mysdrömmar om folk här... Fast iofs så var det nog ingen mysdröm, vi hängde under ett fönster ovanför en arg George W Bush i en swimming pool och hånglade, och hon var helt värdelös på att hångla.
Elvisp!

Men det var inte i nä

... ligga sked och snusa i hennes nacke på morgonen när vi är jättetrötta för vi har legat med varanadra hela natten ... och pratat ... i alla fall efteråt 😉

jag vill skaffa hus vid havet, barn och en drös underliga husdjur...
jag vill ha volvo-villa-vo

Oooh.. ligga sked, den hade jag glömt.

Det kan man iofs göra utan en partner också, det har jag gjort en empirisk undersökning i.

Håkan, precis så. Ligga sked och snusa någon i nacken med allt vad det innebär.. så mysigt. Nu blev jag lite längtig igen.

Skrattar detta evinnerliga sovaskedande....sen vaknar man mitt i natten och är svettig som om man varit i en bastu,,,,eler så har någon snott täcket..armen har somnat och det kliar i näsan av någons hår som flätat in sig i mina näshår.....

hum....jag kan

Det verkar som att världen kan delas i två; skedsovarna och de som avskyr det. Själv längtar jag efter den dagen då jag får skeda igen. 🙂

flinar pillemariskt...jag brukar ställa upp ....det önar sig i längden att sova sked

You bet! Det finns inget som är så förföriskt som den närheten...