Quote from Funbeat user on 14 August 2018, 13:28Jag skulle välja den som passar bäst gällande storlek och comfort du kommer ändå att vilja byta upp dig när du kört ett tag och vet mer om hur din åkstil är, givetvis förutsatt att växlar och annat fungerar som det ska. Men visst Tiagra är en enklare grup
Jag skulle välja den som passar bäst gällande storlek och comfort du kommer ändå att vilja byta upp dig när du kört ett tag och vet mer om hur din åkstil är, givetvis förutsatt att växlar och annat fungerar som det ska. Men visst Tiagra är en enklare grup
Quote from Funbeat user on 15 August 2018, 09:28Välj den du gillar mest/tycker är snyggast/skönast att sitta på. På den cykeln kommer du att ta fler och skönare turer = få ut mer cykling för pengarna
Välj den du gillar mest/tycker är snyggast/skönast att sitta på. På den cykeln kommer du att ta fler och skönare turer = få ut mer cykling för pengarna
Quote from Funbeat user on 17 August 2018, 13:26Den jag köpte har bara 20 växlar men är lätt och bekväm. Det blev,en Nishiki Race carbon.
Den jag köpte har bara 20 växlar men är lätt och bekväm. Det blev,en Nishiki Race carbon.
Quote from Funbeat user on 17 August 2018, 13:54Då är det bara att cykla också nu då 🙂
Då är det bara att cykla också nu då 🙂