Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

Jag skrev tidigare att i min orienteringsklubb är det 100 som tävlar, 100 som har Garmin-klockor, och 3 som för träningsdagbok på Funbeat. Jag skrev att utvecklingen har sprungit ifrån Funbeat pga det dels är enklare med appar som automatiskt är uppkoppl

Tore, om du är premiumkund så får du ju in alla dina pulsvärden mm från Garmin Connect automatiskt (dvs du måste klicka på en knapp i funbeat och får då också möjlighet att skriva in en kommentar om passet, välja vilken utrustning du använde mm)

Inlägget hamnade i fel tråd... cirkulera!

Jag som registrerar data i appen och inte får nyhetsbrev har missat detta helt. Detta är väsentligt för alla som har konto, så mailutskick till alla hade varit bra. Avisera även när den utökade exportfuktionen finns tillgängligt och var man hittar den. Vi

Dessa inlöägg har synts i appen under fliken för "nyheter och vänner", men de försvinner ju snabbt neråt...

Tack Christer för info om Premium. Jag betalade årsavgift Premium direkt, upptäckte att det stämde som du säger. Garminklockan kopplar upp sig automatiskt till Garmin connect, om jag väntar 1 timme. Direkt om jag gör det manuellt. Sedan överförs det dire

Har kört jogg.se parallellt med FB under en månad nu och, jo FB är bättre på nästan alla punkter så jag har fortfarande ett hopp om att det skall överleva. Blir Premium nu .

Det är vi användare som måste skapa aktivitet, göra stället levande.

Jag är på, om Funbeat överlever. Fler?

Definitivt med i hyllningskören här. Åtta års träning registrerad och jag kommer vänta till absolut sista dagen med att flytta över till något annat. Och bli premium-medlem om det så krävs sen.

Definitivt med i hyllningskören här. Åtta års träning registrerad och jag kommer vänta till absolut sista dagen med att flytta över till något annat. Och bli premium-medlem om det så krävs sen.