Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

Jahapp,... Jag ville inget annat än att Funbeat skulle räddas. Testade för säkerhets skull, lite förebyggande sådär, att exportera till jogg. Det var ju ganska enkelt!

Klickade runt på jogg, synade lite, kände mig för. Och,... efter tre, fyra inloggning

Mikael (och alla ni andra) - varför kan du inte bli premiummedlem redan nu? Om inget annat så för att visa att vi är beredda att stötta Funbeat. Det enda du riskerar är 29:- , för Funbeat har aldrig haft någon bindningstid.

Hur lyckades du exportera? Jag lyckas inte alls. Finns det en tråd någonstans förresten om det? jag har exporterat för två år sedan men nu fungerar det inte, fattar inget.
Rättare sagt jag lyckas inte importera. Så Jogg känns inte superbra.

Jag är Premiummedlem sedan några veckor tillbaka! Hoppas verkligen att Funbeat går att räddas! Går Funbeat att räddas kommer jag fortsätta vara Premiummedlem.
Jag har också 8 års träning här, och tycker att Funbeat är den allra bästa , när man håller på m

Den här exportfunktionen som skulle komma. Har den kommit? Var finns den i så fall?

Jag tror inte den utökade exportfunktionen har kommit.

Jag visste inte att det ens fanns en risk att FunBeat skulle lägga ner men jag blev premiummedlem i samma stund som jag läste detta. Hoppas verkligen FunBeat kan leva vidare, har närmare 9 års träning sparad här. Om det inte går så vill vi gärna ha den ut

OM det visar sig att FB trots allt stängs ned i morgon är ni välkomna över till https://www.omnibeat.se/ , med ambition att på sikt bli det som FunBeat är. Hoppas kunna publicera en första enkel version 30/4. Kommer dock inte jobba vidare på det om det vi

Vore väl ändå bra om Det går att rädda sajten. Kan inte Olle och kompani göra koden open source, så att det kanske går att starta upp i ny form annars, eftersom det är så bra uppbyggt med kalender, träningsdagbok mm.

Nytt hopp för FunBeat!

Allt tyder på att vi skriver avtal tidigt i nästan vecka.
Läs mer: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1464524