Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

Hoppas oxå att det finns något sätt att lösa det här på... Vore fint!

Håller tummarna!
Funbeat är optimalt som det är: behöver inga förbättringar!

Borde väl finnas ett antal intressenter på marknaden som är villig att ta över driften av Funbeat. En superbra plattform -och att kunna kommunicera nära och regelbundet med 10 000-tals medlemmar borde väl vara en våt dröm för ett antal varumärken inom spo

Ja snälla rädda Funbeat jag är redan premium men jag tror många fler med mig är beredda att bli det bara sidan räddas!

Håller med! Låt Funbeat leva kvar!! Låt sidan vara som den är för oss som bara vill föra en lätt överskådlig "dagbok" utan massa extra "lul-lull"

I??Funbeat. Hoppas det går att lösa!!!????????????

De personer som står bakom fb idag kan inte ha missat kommentarerna i denna o sin egen tråd.
Vilka siffror är det som det rör sig om för att hålla fb igång om så bara i sitt nuvarande läge?
Borde vara ett inlägg kan iaf jag tycka som borde kommit upp, uti

Ja, man får hoppas det kan finnas en lösning på att Funbeat kan överleva. En enkel och funktionell träningssida med de väsentligaste funktionerna.

Mikael, det går inte i en handvändning att överväga alternativen, inte om de vill vara noga och ärliga mot både sig själva och oss. Jag hoppas att de inte släpper Funbeat till "vem som helst", utan en som en riktigt seriös och menar lika mycket allvar som

Hej,
Ja det är så tråkigt om det läggs ner, vi har hållit på några dagar nu och letat ersättare, testat 7 olika appar men finns ingen som är lika enkel men har det mesta ändå. Det som vi absolut inte kan hitta är att jämföra sig med vännerna på så lätt sä