Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

Idag kom tidningen Cykla som ges ut av Vätternrundan. De har även en hemsida Cykla.se som innehåller: nyheter, forum, köp/sälj m.m. MEN de har i nuläget ingen funktion där man kan registrera sin träning.
Finns det möjligen någon här på Funbeat som känner

"det går inte i en handvändning att överväga alternativen"...
Annica tror inte att deras beslut övervägdes i en handvändning, så nog vet de vad som krävs för fortsatt drift, pengar och/eller motivation.

Menar att de skall tala om vad som ligger bakom bes

Kommer man att kunna spara och hitta sina gamla under och träning efter att sidan lagts ner?

premium medlem i sista stund

JAAAAA, RÄDDA FUNBEAT SNÄÄÄÄÄLLLLAA!!!!! Behöver inga finesser bara den får vara kvar!!!!!!

Jag tror att grundproblemet med att driva det vidare är nya GDPR, tror att det är många (de flesta) hemsidor/tjänster som måste ta i beaktande om det är värt risken kontra arbetsinsatsen och vinst att driva det vidare med dom bötesbelopp som man riskerar.

Jag är ledsen att säga det men utvecklingen håller på att springa ifrån Funbeat. Detta är orsaken till att det blir färre Funbeat-användare.
Garmin-klockor har en app, och t.ex. Strava är en app för mobiler. Kalendern är visserligen sämre än Funbeat men

Det beror på vad man använder funbeat som. För min del är det istället för ett excelblad där jag kan lägga in simning, styrketräning, snöskottning, vedhuggning, kast med liten chef m m. Till detta kommer blogg och diskussionsforum som en ren bonus. Visa e

Ja, precis. Garminklockan tala om att jag är uselt tränad, den vill ju att jag har på den på armen dygnet runt... Jag registrerar min träning i Funbeat och statistik och hålla koll är outstanding ! Finns inget här som blir omsprunget. Tala om hur mycket j

@Mikael Jag menar förstås inte att beslutet att lägga ner Funbeat togs lättvindigt. Däremot misstänker jag att ett räddningsförsök inte inleds utan samma mängd kontemplation som föregick nedläggningsbeslutet.
Hur många dagar har det hunnit gå? Inte en ve