Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontaktannonstest
You need to log in to create posts and topics.

Du anar inte hur jobbigt det kan vara att ta sig till en del av ställena för mina bilder... 😉

men ... men ... jag trodde alla här var lika framgångsrika som jag... 😉

och egentligen, om man dissekerar texten som är väldigt ironiskt menad så stämmer den väl till stora delar på oss alla...?

-enormt nyfiken, joggar gärna fel i på nån avtagsväg elle

Haha, du kan vara hur fantastisk som helst men om du tror att det är bara att luta sig tillbaka och vänta på en mailanstormning så fort du reggat dig på en dejtingsajt får du nog vänta länge. Det är ett vanligt noobmisstag och tyvärr blir en del killar bi

men sen då, när man träffas och upptäcker den avgrundsdjupa skillnaden mellan det vackra, läckra, sexiga fotot och verkligheten. Blir man inte dubbelt besviken då jämfört med om det varit "normalsnygga" bilder?

Att tjejer kan luta sig tillbaka och invän

Klart folk blir besvikna om man träffas och har bilder som inte är representativa. Jag förordar inte att man ska photoshoppa sina bilder till oigenkännlighet och hävda att man ser ut så (även fast vissa har det som taktik - har faktiskt varit på en dejt e

"-händig, vi får se. Jag ska bygga om kök i september men jag har varit på IKEA och ritat upp allting själv och beställt allt jag behöver."

En händig man går ut i skogen och fäller några bokar och ekar som han sedan bygger köket och köksmöblerna av.

Jag blev (när jag höll på med nätdaejting) mest besviken på annat...folk skrev att de gillade att sporta ( egentligen gick de på något pass då och då på SATS) då sportarman inte ...då kör man viktkontroll eller något.

De skrev att de var äventyrliga...de

Eller också säger de sig idrotta, det visar sig vara fotboll. Vad har fotboll för koppling till idrott?

väntar fortfarande på att nån snygging ska bära bort bråten efter att jag rev ut inredningen i det som ska bli rehabrum, samt måla väggarna och instalera ett handfat.

mmm fotbollstjjer är oftast kul tjejer...nu är du inskränkt...dessutom kan man inte hacka på denna fantastiska sport....