Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontaktannonstest
You need to log in to create posts and topics.

"Och ja, man måste såklart prova innan man vet hurvida sexet är dåligt! Trial and error, du vet.. men efter ett tag blir man jävligt trött på det, samma gäller dejtandet, då är det bäst att ta en paus. =D"

jävligt trött på det?? Hur dålig sex har ni egen

Aha! Var det OLA han hette. Det glömde jag fråga. 😉

Men ärligt, är det inte så att man ska ha lite otur om man ska få dåligt sex? SÅ illa är det väl inte att man får testa så många innan man hittar en som är bra. Eller är det så (ve och fasa) att jag ka

Jag tror jag känner Ola om hans morsa är barnmorska.

Det kan ni fråga nästa gång....

Det mesta sex är väl dåligt när man gör det första gången med någon? Alla är ju olika. Konstigt vore det annars. För att dra en nördig sportparallell: man behöver vänja sig vid förutsättningarna. Första gången man joggar är det skitjobbigt, men det blir b

Malene
Ännu värre är det väl att byta gren helt och hållet. Helt plötsligt krävs andra förutsättningar och reglerna kan ändras helt.

Men oj vad roligt det kan vara.

Anna, jag är grym i bingen. I all ödmjukhet. Så jag kan ställa upp som måttstock om du vill? Benchmark Zäta liksom, så att du får koll på hur illa det varit tidigare. Jomensant, för din skull ...

😉

Och appropå sportanalogin så har man ju nytta av tid

HA HA HA... är det därför vissa pysslar med mångkamp 😉

Zäta,
Benchmark. Jag är inte säker på att det du beskriver är för mig. Jag är mer en sprinter. Snabb start och snart i mål. Först dit vinner?

Nu börjar jag undra vad det säger om mig att jag tänkte satsa på triathlon.. 😀

hehe, mångkamparna får ju leka med alla redskapen och blir bra på det mesta 😀

Triathlon ... hmmm ... nä, jag tror jag får lägga band på mig och alla snuskiga skämt nu. Sesså, dags att gorschka kängerna och sen march i säng. Klockan är mycket.

Anna,
ja