Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarKullamaran
You need to log in to create posts and topics.

iiiiiih, nu blir jag superambivalent här.....

Jag vill absolut springa i lag med er båda! men jag förstår logistik-problemet (jag försöker att lösa det genom att vi letar större bil 😉 ).......grejen är att Öresundsloppet inte innebär en lagtävling mer ä

Maria,

Håller med om att det verkar vara en roligare variant av lopp. Men det som ställer till lite huvudbry för mig är dels att ta sig dit om gubben inte kan/vill köra upp mig och dels så blev jag lite fundersam då jag läste (kan ha missuppfattat) att m

Hej tjejer
Jag kan plocka upp er båda på vägen - det är inga problem 🙂 frågan är bara hur man löser det logistiska efter respektive sträckas målgång, men det har kanske funktionärerna tänkt på!
Hoppas bara att man inte tagit slut på alla krafter i Mölnd

Det kan vara trevligt om vi tar sällskap upp 🙂

Nej, du läste nog rätt, Karin. Tycker mig känna igen det där men var det inte så att de försöker lösa det och "återkommer".

Detta loppet får kanske bli en sen nerjogg efter Åby *s*

ps. Vi letar som sagt ny och större bil och i värsta fall tänkte jag be

Tidigare år har det varit så att första sträckan slutar där sista sträckan börjar, och jag har för mig att det gick att ordna transport för lagtävlande till den punkten på banan.
Ni kan maila Carl Sundberg (tävlingsledaren) och kolla upp det, men jag tror

OK, Karin och Kikki........nu börjar jobbet att kräva lite utrymme. Ska vi springa ihop, eller ska jag jobba hela helgen? Lätt val för mig *s*
Svara så snabbt ni bara kan, är ni gulliga.

EDIT: är det bara 2 som anmält sig???

Är det någon som har någon erfarenhet av detta loppet? Kan ju vara en rolig grej, så vill ni andra å vi löser transporten så tror jag att jag kan vara med! 🙂

Tjejer, jag tror inte att jag vågar binda upp mig för Kullamaran med tanke på Åby helgen innan... (#) Har ju ingen aning om hur kroppen reagerar på den utmaningen utan tror nog att vila är det optimala.
Vi får testa någon lagtävling vid ett annat tillfäl

Okej, tjejer Lycka till med uppladdning å jobb! Det kommer fler chanser, om inte annat så kanske vi ses i Helsingör (när nu det va, orkar inte titta efter hihi). Jag kommer att sitta här i skåne å skicka positiv energi till er under Åby 6H 🙂