Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 19:25OK, men jag vill verkligen inte jobba hela helgen och jag har ett val *s*
Öresundsloppet då? kikki?http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=33443
OK, men jag vill verkligen inte jobba hela helgen och jag har ett val *s*
Öresundsloppet då? kikki?
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=33443
Quote from Karolina Bergsten on 29 August 2007, 08:22Maria, jag läste lite slarvigt å tolkade att du ville jobba i stället :-). Öresundsloppet hade jag glömt! Det får det bli istället! Vi ses där 😉
Maria, jag läste lite slarvigt å tolkade att du ville jobba i stället :-). Öresundsloppet hade jag glömt! Det får det bli istället! Vi ses där 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 16:29näe, vem vill jobba när man kan springa? (H)
Yepp, vi ses!
näe, vem vill jobba när man kan springa? (H)
Yepp, vi ses!
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 15:28Hej
förstår inte er diskussion....
Ska ni springa eller???eller är det "bara" Linus och Mathias????
funderar på att springa det eller Pålsjömilen
Hej
förstår inte er diskussion....
Ska ni springa eller???
eller är det "bara" Linus och Mathias????
funderar på att springa det eller Pålsjömilen
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 15:33Pålsjömilen, vad är det för något? Inget jag känner igen. Posta gärna info om du har.
Pålsjömilen, vad är det för något? Inget jag känner igen. Posta gärna info om du har.
Quote from Karolina Bergsten on 10 September 2007, 16:27Det blir ingen kullamara för min del 🙁
Det blir ingen kullamara för min del 🙁
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 16:52Pålsjömilen är säkert Öresundsloppet.....länken finns ovan.
Nej, jag ska inte springa *snyft* är fräsch i benen trots allt men har bokat upp mig på en jobbehelg. Attans, kikki, det hade varit så kul.
Well well, Helsingör finns ju fortfarande och då tror
Pålsjömilen är säkert Öresundsloppet.....länken finns ovan.
Nej, jag ska inte springa *snyft* är fräsch i benen trots allt men har bokat upp mig på en jobbehelg. Attans, kikki, det hade varit så kul.
Well well, Helsingör finns ju fortfarande och då tror
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 16:58Helt rätt
det hette visst Öresundsloppet
men man ska springa runt i Pålsjö skogen,
Helsingborg
lördag 15:e
info finns på funbeatHelsingörs loppet såg ju riktigt kul ut oxå!
Helt rätt
det hette visst Öresundsloppet
men man ska springa runt i Pålsjö skogen,
Helsingborg
lördag 15:e
info finns på funbeat
Helsingörs loppet såg ju riktigt kul ut oxå!
Quote from Karolina Bergsten on 11 September 2007, 08:14Då bestämmer vi Helsigör! Bestämt! Ska bli kul att träffa er!
Blir inget av loppen för mig nu i helgen. Jag måste hålla mig hemma, håller på att packa inför flytten... Mycket att styra med men det ska bli så skönt att flytta in till civilisationen 🙂
Då bestämmer vi Helsigör! Bestämt! Ska bli kul att träffa er!
Blir inget av loppen för mig nu i helgen. Jag måste hålla mig hemma, håller på att packa inför flytten... Mycket att styra med men det ska bli så skönt att flytta in till civilisationen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 08:29Vi är fyra från Hästveda/Hässleholm som skall springa runt i Pålsjöskogen på lördag. Tre av oss är funbeat-användare!
Skulle vi haft funbeat.se-tröjor så ni hade kunnat sett vilka vi var! 😀
Vi är fyra från Hästveda/Hässleholm som skall springa runt i Pålsjöskogen på lördag. Tre av oss är funbeat-användare!
Skulle vi haft funbeat.se-tröjor så ni hade kunnat sett vilka vi var! 😀