Quote from Guest on 29 January 2007, 19:18Snabb halvmara!
Också distanserna 8 km och 1600m ungdomslopp
Snabb halvmara!
Också distanserna 8 km och 1600m ungdomslopp
Quote from Funbeat user on 29 January 2007, 19:28www.kungsbackaloppet.se 😀
Quote from Sissel Svanøe on 17 April 2007, 17:52Startar inte pga sjukdom:@, men kommer, om det är bra väder, att stå och langa vatten någonstans på vägen!
Lycka till allihop. (H)
Startar inte pga sjukdom:@, men kommer, om det är bra väder, att stå och langa vatten någonstans på vägen!
Lycka till allihop. (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 18:32Kan ju passa på att fråga om alla/någon som har tävlingen i kalendern kommer springa (föutom du då Maria:-))?
Jag kör...(om jag inte blir smittad av min yngsta dotters aggressiva virusinfektion:@)
Kan ju passa på att fråga om alla/någon som har tävlingen i kalendern kommer springa (föutom du då Maria:-))?
Jag kör...(om jag inte blir smittad av min yngsta dotters aggressiva virusinfektion:@)
Quote from ellen olsson on 17 April 2007, 20:24Njae, jag springer knappast och det är av flera anledningar. Den viktigaste just nu är att jag har en oerhört irriterande infektion i nagelbandet på min högra stortå vilket gör det ganska smärtsamt att springa... (#)
Njae, jag springer knappast och det är av flera anledningar. Den viktigaste just nu är att jag har en oerhört irriterande infektion i nagelbandet på min högra stortå vilket gör det ganska smärtsamt att springa... (#)
Quote from Lotta W on 18 April 2007, 09:17Jag har tänkt att springa!
Jag har tänkt att springa!
Quote from Emma Sjöberg on 18 April 2007, 10:11Tur att du har andra intressen också då Fredrik.. cykling eller paddling t ex.. 😀
Tur att du har andra intressen också då Fredrik.. cykling eller paddling t ex.. 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 21:04Aha, tidsmål då Christer?
Aha, tidsmål då Christer?
Quote from ellen olsson on 19 April 2007, 00:30> Tur att du har andra intressen också då Fredrik.. cykling eller paddling t ex..
Jepp... 🙂
> Tur att du har andra intressen också då Fredrik.. cykling eller paddling t ex..
Jepp... 🙂
Quote from Lotta W on 19 April 2007, 10:03Anders, samma som senaste halvmaran: under 1:20, men jag tror snarare på 1:22 eller så. Jag har ingen större koll på formen 🙂
Anders, samma som senaste halvmaran: under 1:20, men jag tror snarare på 1:22 eller så. Jag har ingen större koll på formen 🙂