Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet
You need to log in to create posts and topics.

Skriver istället för att sträcka mig över bordet
Vaddå vila i mitten???

Up å ner ska det vara! Jag brukade köra åtta gånger:
2 upp till vänster
2 i skidbacken
2 under lifter
2 till vänster

Typ 175 - 180 bpm upp, ganska lugnt ner.

Jobbigt men skoj.

Jag hade tänkt springa upp på vänstra sidan i hyfsad takt. JAg lär väl få maxpuls när jag kommer up ändå. Sedan tänkte jag jogga ned lugnt på baksidan ner förbi kollonilotterna och sedan direkt upp igen, 5 ggr. Det tror jag blir bra träning 🙂

Nar jag korde Hammarbybacken var det infor bergslopp som BAMM, FEM, etc, och da ar det ju bra att trana pa att vaga slappa loss och springa fort nedat ocksa. Det ar nog inte like relevant for Lidingoloppet, sa da ar det nog smart att spara knana och sprin

Är det tejp på bröstvårtorna och plåster på insida lår som gäller?

I min erfarenhet slar vaselin tejp pa alla stallen utom fotterna: armhala, ljumskar, skrev, brostvartor, etc. Det korvar sig inte och ar lattare att satta dit och ta bort.

Imorn smäller det.
Målet blir att spöa fjolårstiden för en av ägarna till företaget jag jobbar på.
2:32 har jag för mig => 5:05 /km

ska försöka hålla 4:45 / km så länge jag kan. Ska nog gå tror jag.

Bra målsättning!

Lycka till!

Latt som en platt!

Jag vet att du kan!

(Jag har en ovanlig formaga att kanna manniskors prestationsformaga genom Cyberspace. Det ar mycket anvandbart faktiskt.)

Verkar som cyber talangen fallerade denna gång. Sprang med alias henrik jaensson (han inte byta namn kön var aslång)

1988 30910 Henrik Jaensson TIF Stockholm 02:43:09

Klappade igenom sista 5-4 km arna. Fanns inget att göra det var benen som bestämde tem

Jag sprang på 2:37 och 30 sekunder! Asnöjd! Aldrig mer. Det var för mycket folk. Det enda man höll på med var att försöka ta sig förbi andra. JAg tror jag tillbringade 75 % av tiden utanför spåret 🙂