Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet
You need to log in to create posts and topics.

Verkar som cyber talangen fallerade denna gång. Sprang med alias henrik jaensson (han inte byta namn kön var aslång)

1988 30910 Henrik Jaensson TIF Stockholm 02:43:09

Klappade igenom sista 5-4 km arna. Fanns inget att göra det var benen som bestämde tem

Mig hittar man under Mathias Teljstedt på Lidingöloppets resultatlista. Jag heter ju inte Mathias Biörklund längre, men det verkar inte gå att byta efternamn på funbeat.

Sa konstigt... min uppkoppling har varit lite slo pa sista tiden, det kanske har nagot med det att gora? Eller kanske servern som Funbeat ligger pa ar langsam eller gammal?

Naval, ledsen att det inte gick som forvantat. Nasta gang!

Det var i alla fall bättre än jag, som inte sprang alls 🙂

Jag har bara sprungit en gang for lange sen, men min erfarenhet var precis som Matias, forutom att det regnade ocksa: Full med folk som ar i vagen och trangt som fan. Man ska nog vara riktigt snabb eller langsam for att det ska vara njutbart.

Jaha då var det slut på allt tävlande. Öppet spår nästa grej, känns väldigt långt bort. Både skönt och lite tomt på samma gång.

Låg ett gäng medaljer och skräpade i lyan. Bestämmde mig för att hänga upp dom på ett staket jag cyklar förbi på väg till job

Trist med medaljerna!

Fast det är fler tävlingar som återstår innan Öppet spår. Tjurruset 22 oktober och Tömilen i november. Så försök inte lägga pjucken på hyllan!

nja, jag räknade iof att dom skulle försvinna. Bara så förvånad hur snabbt det gick.

lidingöloppet the berättelse.

Eftersom jag har tagit mig mödan att löpträna i år, så tänkte jag att det var lika bra att även springa Lidingöloppet för att kunna konstatera att det är en baggis jämfört med en mara.
Jag hade som målsättning att piska m

Mycket rafflande beskrivning! Låter fanimej som det var jobbigt. Jag har hört en del säga att det faktiskt är jobbigare än en mara, del förmodligen pga terrängen men dels kanske också pga att man väntar sig att det ska vara så mkt enklare eftersom det fak