Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Carina: Skönt att veta att utav de få gångerna tjejer faktiskt ler åt en så är det till 95% sannolikhet av vilken anledning som helst förrutom den man hoppas på.

Stenhårt av dig att dissa hela brandkåren iaf. Det får du pluspoäng för.

Äsch, det är hur många tjejer som helst som helt uppenbart ser gymmet som en bra möjlighet att hitta någon. Varför skulle så många annars stå framför spegeln innan ett pass? När jag frågade några andra tjejer om detta fenomen så svarade de rakt på sak att

Jag tror också i princip att gymet är ett bra ställe att träffa folk. Ses man
ofta så är det klart man börjar snacka. Problemet för mej är bara att mitt "gym"
bara frekventeras av åldrande gubbar mest. Men jag ska byta ställe nu och hoppas hitta ett bra

Fast det gäller bara för gymmet. Eller iofs hade det hänt utanför gymmet hade jag väl svimmat efter 20 sekunder o iaf inte fått ta del av godsakerna! Nu känns världen genast lite gråare...jag kan stryka att få uppleva en hel brandkår i helikoptertagen. Ma

Vad gjorde Karl XII vid Brömsebro? Gick han på gym där? 😉

Du får helt enkelt köpa biljetter för att få reda på det! Tror du en ensemble överlever om alla får hela pjäsen uppdukad gratis innan? Å hur ska du se snyggaste bruttaluran i mannaminne om du inte ens går dit? På det viset blir du aldrig bortgift. Ska man

Jag behöver ingen lift för att ta mig upp.

Nu börjar vi ringa in problemet! Det är i liften man förvärmer o spanar in lämpliga objekt, i backen som man kör över dem med berått mod. Sen står man där o borstar snö från varandra....å sen går man mot solnedgången hand i hand. Ahhh.

Nä *host* faen. Ja

Faktum är att man kan träffa trevligt folk i ankarliften med. Vill bara till att det är tillräckligt med folk i backen så att det är legitimt att dela ankare. Då får man se till att vara rätt placerad i kön.

Jag åker längdskidor. Det är en riktig idrott.