Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Om jag bara städar frenetiskt tänkte jag åka lite slalom ikväll. Hur känner jag igen dig? 😉

Jaaa. Det här börjar kännas hopplöst för dig Fredrik... Längdskidor e en annan division. Jag hade aldrig drömt om att slänga mig framför kondomstrumpegrabbarna i

Haha! Nu blev jag inte direkt mindre sugen på att ta brädan under armen och bege mig upp till snö och drömmar!

Ja Carina, jag tar väl mina blommiga 49ers då.

Idag ska jag ha ett par på lunch och de träffades via internet. Tror det är ett bra sätt, även om inte jag lyckats (har varit på tre bröllop där paren träffas via nätet). Man kan ju via FB (eller någon annan sida) locka med någon intressant till samma gym

"om en karl utan förvarning hade börjat flirta "
Hur skulle det gå till? Lämna över en lapp där det står tidpunkt för flirtstart eller?

Oj oj oj, visst har man träffat folk på gymet 😉

Jag e ledsen Aadu du var säkert urläcker i blommigt men när jag kom fram så va en (1) pist öppen - å till o med i den körde dom snökanon rätt över pallet. Så det fick vara. Får jag en rain check?

Petra: Men det är ju bara för du är så bedårande vacker och vrålsexig, dessvärre är vi andra inte riktigt lika lyckligt lottade 😉

Christian:
Tack så jättemycket, vad snällt av dig, din lilla pudding!

Kram Petra

Grrr.....
Känner mig lurad.
Av er!!!

Tänkte att skaffa gymkort verkade en bra idé för att träffa lite personer av det motsatta könet.
Så jag tog mig i kragen å fixade mig ett gymkort.
Men ack...
När jag väl var där igår å kasta lite vikter så kika jag ru