Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Nyp mig ALDRIG i kinden...

Men gärna i baken!

...

Varför spårar alltid dessa trådar ut 😀 Magnus kommentar säger väl ändå allt..haha..jaja ett gott skratt efter jobbet fick man allt! Dessvärre ingen som flörtar på de gym jag går på....

Golli, vi måste ju få veta vilka gym du går på, föra tt få en chans att flörta med dig.

Hm kanske det som e problemet..jag går på fler..typ alla sats sthlms innerstad..beroende på var de roliga passen finns 🙂

Jag ska till Zenit imorrn runt elva. Håll dig där ska jag flörta med dig.

Fastän det låter som en oerhört rolig och spontan grej..att hänga där hela dagen så har jag tyvärr ett möte på akademiska sjukhuset då..så synd!

Som kompensation tokflörtade jag med alla. Särskilt med den kvinnliga personalen som smet in på herrarnas.

Ahh gymkillar säger jag bara. Riktiga gentlemän. (H:)

Jag upplever ofta att män på gymet flirtar. Kanske inte regelrätt raggning eller närgågna repliker men GUD vilka fina karlar som verkligen har gjort min dag när jag har gymat. Många gånger har jag gåt

Nu är det dags för mig. Nu ska jag komma igång och träna på gym och flirta på gymmet lät som en perfekt morot för mig (förutom alla snygga muskler jag kommer att få och hur bra jag kommer att känna mig och yada yada). Så nu behöver jag tips från klubben: