Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Besök det gym som ligger närmast dig och kolla om det verkar trivsamt. Det finns forskning som pekar på att det finns ett direkt samband mellan hur ofta man tränar och hur lång tid det tar att ta sig till träningslokalen. Mer tidskrävande - mer stress - f

Jag tycker det känns konstigt att flirta på gymmet. Absolut inte fel men jag vet att om jag sitter och tar i så är jag inte jätteintresserad just då.

Fast när man sitter på roddmaskinen eller liknande så är det trevligt att ha nåt fint att titta på för a

Lyssna inte på Katarina!;) Gymtjejjer i tights är nog det vackraste som finns.(L)

Det är ju inte kläderna det hänger på jue. Säg som det är bara. En vältränad kropp får ju nästan vilka kläder som helst att se bra ut... Sen kan det ju vara så att en del kombinationer är mer eller mindre lyckade.

Ibland blir man ju ruggigt trött på att försöka vara "det vackraste som finns". Ibland vill man ju vara halvful och duga ändå. (H)

Du har bara inte träffat rätt person/er än då. Då kommer du ju alltid att vara det vackraste oavsett hur du upplever dig själv. Den där biten med kompisar och partners och så. Om du nu inte upplever att du duger ändå, så frågar du fel personer. Det finns

Nu när du säger det så var det ett jäkla tag sedan jag hörde att jag är världens vackraste, och det beror alltså enligt dig på att jag pratat med fel personer? 😀 Då är det verkligen dags för mig att skaffa lite nya vänner, tycker jag... ska ut och spana.

Så är det ju, när man är kär i en person så är den ju vackrast i världen vid alla tillfällen.

Svettiga tjejer på gymmet kan för övrigt vara väldigt sexigt också, oavsett om de har ett tight linne på sig eller en pösig t-shirt. Sexigt med tjejer som tar i

Just den där biten med världens vackraste kanske inte kommer ifrån ens vänner... Men annars helt rätt. 😉 Du verkar ju få en del stöd av andra här på FB så självförtroende boostar går nog lätt att ordna. Skulle kanske vara den där biten med vänner nära ir

Okej. Det är alltså nu som jag

INTE ska skriva ett iilsket inlägg där det
INTE ska stå "Kalla mig inte desperat!" så att andra medlemmar
INTE skriver att "han kallade dig faktiskt inte desperat" så jag
INTE behöver hamna i försvarsställning och spott