Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Frippe: det beror ju på vad för slags gym du har hittat. En i kälalren på PRO:s högkvarter kanske inte är en hit. Men nu böjrar trängseln med alla med svaga nyårslöften som håller ungefär lika länge som ett SL-kort.

Ja just det!
Trångt ett par månader 🙁
se´n är det som vanligt igen 🙂

Samma sak varje år, lär sig aldrig folk att nyårslöften just bara är ett nyårslöfte, nåt som bara håller någon månad?

Visst, det är jobbigt att trängas med alla n00bs som enbart är där ett kort tag efter nyår. Men det här är 2009, och då ska jag tänka positivt. Jag ser det mer som en jättetrevlig grej! Efter att nyårstränarna har tröttnat så kommer det givetvis bli kvar

Även de som bara är där för att träna en månad kan ju vara riktiga pärlor;) Gäller bara att hinna flirta med dem innan de går hem för gott....
Själv ska jag åka skridskor idag, åtekommer om det är en bra flirtaktivitet.

Klart de kan! Men en månad tror jag är lite för kort tid för att det ska vara sannolikt att man lyckas träna samtidigt så pass många gånger att det blir naturligt att börja hälsa, och sedan ta steget att småprata lite. Jag tror inte alls man kommer nånsta

Christian, om du bara säger hej lite naturligt och frågar om hon kanske skulle vilja fika någon dag så finns det väl ingen anledning för tjejen att känna sig påhoppad. Om hon är en trevlig tjej så blir hon glad oavsett om hon kan/vill eller inte.

Men de

Nog har tanken slagit mig, men både jag och andra är så fokuserade på sin uppgift, så det känns nästan av lite ohyffsat och börja småprata med någon okänd och störa dom i sina övningar. Fast småprata mellan setten eller vid spinningens uppvärmning kan ju

Jenny, menar du att tjejer som "enbart" visat intresse genom ögonkontakt (vid ett antal tillfällen eller upprepade gånger vid ett tillfälle) inte skulle tycka det var för påhoppat att få en sån rak fråga rakt ut? Gäller det här även andra platser än gymme

Jag tror faktiskt folk lär sig att nyårslöften inte håller igår när jag tränade var jag helt ensam på 3000 kvm, Inte smockfullt med folk som ni andra verkar ha problem med 😉