Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMål 2009
You need to log in to create posts and topics.

Först och främst måste jag bli bra i hälen som har hindrat mig sedan i maj. Häl sporre är skit!!

Sedan kan man väl fantisera om följande mål för 2009:

* Över 300 träningspass (alla kategorier)

* Springa minst 42km vid ett tillfälle

* Klara av att sim

Mina mål för 2009:

Prio 1, alla kategorier: Att slutligen lära av alla mina löparrelaterade misstag genom åren!

Prio 2: Komma igång och springa smärtfritt igen efter den operation av mina kroniska benhinnebesvär som jag gjorde för två veckor sedan. Det

<Erik
Vadå plan B?
Det vore ju att tro att målen inte skulle infrias.
Nänä!
Min kompis har försökt lära mig att aldrig läsa texter på inbjudningar där det står vad man ska göra om man bryter. Man hoppar över de raderna för det ska inte finnas i ens sinnes

Kent, jag tänkte bara att du skulle passa på att vara bäst i familjen i år i varje fall, medans du har chansen!

Sedan kan du sadla om till trunkbärare. Du kan få lite tips av mig. 🙂

Pers på 5000m och också banpers eller vad man kallar det i Valloxen runt 8km. Sen så är jag lite sugen på Lidingöloppet på sub 2:38 (medaljtid), särskilt som jag har en kompis som tror att jag inte kan greja det.

Jag har några mål för 2009

STOCKHOLM MARATHON
Det blir min första mara, och jag har just nu som mål att springa under 4:15. Men det målet kommer nog revideras både upp och ned innan startskottet. Huvudsaken är att jag tar mig runt och att jag gör det uta

Så snart jag kan springa igen blir det tränande må ni tro. Det skulle vara kul att förbättra tiden på Ursvik Ultra, 75 km. Dessutom vore det fantastiskt roligt att springa Malmköping-Östertälje nonstop på Sörmlandsleden, 119 km. Tänkte göra det i maj. Hål

Här kommer tre mål:

1. Öppet spår 22 februari, under 8,5 h.

2. Bothnialoppet (skriller) 7 mars, under 5 h.

3. Mon blanc maraton 28 juni, under 6.5 h. (Anmäld)

Sedan ska jag springa ihop åtminstone 125 mil totalt under året.

Det viktigaste målet är att vara skadefri då ena hälsenan krånglade från och till denna säsong. Annars är målen under 1:30 på halvmaran och under 2:25 på Lidingöloppet.

/Johan

Vara frisk å kry inför/på Vårruset i Sundsvall.