Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMål 2009
You need to log in to create posts and topics.

Full satsning på att fortsätta med En Svensk Klassiker, fjärde året är avklarat.
Blir tvåbarnspappa i Mars, så jag struntar i resultatmålen.

Bonus: Upprepa Järnmannen i Kalmar i augusti om det funkar i familjelogistiken. För att det ska gå måste jag hå

åh, mål?!

Att komma i mål;)
men gärna milen under timmen,
på tjejmilen.

att klara stockholm marathon. alls. men helst under 5 timmar. siktar på 4:30, så det finns lite marginal. säger som peter. får se hur träningen går.

vertex 1,3 på under 90 minuter

För mig finns det egentligen bara ett mål just nu:
SthlmMarathon sub 3:00

Det kommer ju inte vara varmt i år för den som undrar 🙂

Andra roliga grejjer:
21,1k: sub 83
10k: sub 38
5k: sub 18:10

- Helsinki City Run maj 2009 (halvmarathon) under 1:45
- Vasa Marathon september 2009 (halvmarathon) under 1:40
- Åland marathon&½ marathon (marathon) under 4 timmar, lite beroende på hur träningen framskrider.

Ack, 3h i Sthlm Marathon hade varit trevligt... 🙁 Har sprungit 5 år i rad nu och med 3:05 respektive 3:00 som målsättning de två senaste gångerna. Resultat 3:16 och 3:13. Övriga tider som Kalle listar fixar jag hur lätt som helst. Den där marathondistan

Göteborgsvarvet under 1.30
Berlin Maraton under 3.30

Jag siktar nog på, nej hoppas på, nej förväntar mig, nej önskar mig.
Nå.
Jag vill sätta personliga världsrekord på alla distanser.

Och så skulle ju runt tre timmar vara roligt.

Fredrika, jo jag såg det i våras att du gjorde ett jätte jobb... stor (t+) till dig. Jag var själv sugen då men men det kändes lite trist att behöva hoppa av redan vid Liljeholmen... 😉 Jag kommer nog att ha som mål 2010 att vara med på Hornstull-Järna nä

Mina mål:

Stockholm Marathon: 3:30
Halvmarthon: 1:40
10k: 43
Bellman 5k: 20
Stockholm Triathlon Olympisk dist.: 2:30
Att springa minst en ultra.

Mål 2009

Kunna börja springa igen OCH bli klassvinnare i D35 i orientering vid varje tävling jag deltar!