Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningMasters SM
You need to log in to create posts and topics.

datum stämmer inte helt heller.

SM i Söderhamn 20-22 mars....inte bara på söndag tävling börja på fredag em.

Mer info ang tävling kan man hitter här
http://www.soderhamnssim.nu/

Niklas, du kan prova Köpenhamn. Öppna Danska Mastersmästerskapen går där nu till helgen 😉

Vojne, vojne...Köpenhamn är totalt uteslutet, för det skulle behövas en bår för att få upp mig ur vattnet. Maxade på träningen häromveckan - mjölksyran tog benen och andningen tog slut. Kämpar dock vidare för det är så skoj och hoppas på nån start 2009. L

Lite sent påtänkt kanske. Har småfunderingar på christiansborg runt nästa år däremot.

Vad har folk tänkt simma i Mars?
Jag hade väl tänkt att inrikta mig på lite längre sträckor som 400/800.

400 blir det säkert. Och 100 fjäril 🙂

jag kommer att simma alla gren förutom 50/100 fri i mars. Enda anledning jag simma inte de två är för att de är precis förra 50/100 bröst och det är de två grenor jag satsa på.

är inne på nicklas linje, 400m & 800m, blir ett bra kvitto på formen inför triathlonsässongen.

Så, nu vart det bestämt och anmält. 50, 400 och 800 fritt samt en sträcka i ett lag blir det för min del.

Känns lite trist, men jag hoppar nog Masters i år. Extra tråkigt eftersom jag förtjänat en ny grupp i år:-( Men det går inte att få ihop allt man vill göra...

När är sista anmälningsdag?

Synd att du troligtvis missar 🙁

Sista anmälan är väl den 6 mars och efteranmälan 13 mars mot dubbel avgift (dvs 140 kr/start)