Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

GDPR kräver ett godkännande från alla medlemmar. men det borde inte behöva stänga Funbeat, Om ni samlar ett godkännande så ska inte GDPR vara ett problem (om jag förstått det rätt). De som inte svarat / gett sitt godkännande innnan t.ex. den 20maj stänge

Som jag förstod det första meddelandet som gick ut så handlar detta inte i första hand om ekonomi, utan om tidsbrist från de som tidigare kunde lägga mer av sin tid på att utveckla och underhålla funbeat.

Tänker ändå ekonomi. Räcker den till kanske man kan ha någon annan som har hand om sidan, mot ersättning. Om nu grundarna måste ha andra heltidsarbeten. 29 kr är oavsett inte mycket pengar. Räcker inte ens till en kaffe på stan längre 🙂

29 kronor räcker visst till en kaffe, men bara om du åker till IKEA och i så fall tycker jag ju att det är mer värt att lägga pengarna på Funbeat 🙂

Biltema har billig fika 🙂

Håller tummarna jag också för att FB blir kvar

Betalar gärna 29/mån om FB blir kvar och man skipper reklamen, väntar dock med uppsigning tills räddningsaktionen är klar.

Varför skulle man inte kunna bli premiummedlem redan nu?

Kaffet kostar 1,50 kr på Börjes i Tingsryd. 😉

Jag tror varken GDPR (inget att vara rädd för, kan man reglerna så är det inga problem) eller ekonomin har gjort att grundarna har valt den här vägen. Jag tror att de har sett det många av oss, som ändå har

Hoppas verkligen FunBeat överlever. Har reggat alla min pass sedan 2008 här.

Oavsett vad som händer och vem som driver siten så måste den anpassas för kommande GDPR. Det behöver inte vara jätteförändringar men kräver lite jobb. Har själv jobbat med exak

Nu blir jag väl lynchad 😀 Men jag gillar registreringen på Jogg. Gillar att jag kan bygga upp min egen lista över träningsformer och skriva vad tusan jag vill. Att jag sedan slipper bläddra i en jättelista av träningsformer när jag ska regga.

Och Sylvia