Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Forumet dog för att det vägrades modereras trots stort behov. När det väl togs tag i saken var det försent. Det var ju så illa att folk utvecklade egna tillägg till webbläsarna så att det gick att blockera folk i forumen.

Funbeats värde ligger i tränings

Tack Funbeat för alla de här åren. Jag har registrerat min träning hos er sedan 2009 och när ni nu stänger ner så inser jag att det inte finns någon likvärdig sida. Er rapportfunktion är fantastisk och den slår alla andra hemsidor. Framöver kommer jag at

Om FunBeat inte kommer att finnas kvar kommer det på lite sikt att finnas ett nytt alternativ i https://www.omnibeat.se - rapporter kommer att vara viktig funktionalitet där. Om FunBeat lever vidare blir det ingen konkurrerande funktionalitet på OmniBeat.

Premium-medlem nu!
Kommer fortsätta med det om FunBeat får leva vidare i någon annans famn!

Hej! Jag betalar mkt gärna en summa för att behålla Funbeat !!!

Jag blev också Premium medlem för ca en vecka sedan.
Kommer att fortsätta vara det om Funbeat kan räddas.
Jag hoppas verkligen att Funbeat går att rädda!!
Jag har sökt efter liknande alternativ men det finns ingen som är lika bra som Funbeat!

Var och när lanserar funbeat verktyget som gör att man kan tanka över allt man har i kalendern till tex jogg.se?

Hur går det?

Håller tummarna jag med. Förvisso har aktiviteterna i forum gått ner. Men för mig är Funbeats stora behållning träningsdagboken och all den statistik man får ut från den. Inte minst det faktum att statistiken kommer ut på ett sätt som är lätt att hitta oc

Håller alla tummar jag har (t+)