Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju inte reklam, utan förslag på läsning gjort på ett urval och baserat på engagemanget kring de olika blogginläggen.

Men vi backar på detta och lägger alldeles strax till möjligheten att stänga av tipsen.

Nu ska alla ovan listade problem vara lösta!

Vi har också lanserat möjligheten att ändra inställningar kring tips i feeden. Antingen går man via Mina inställningar -> Förslag på läsning, eller så klickar man på den lilla pilen i ett tips och väljer Instä

Hmm. Hur lång tid tar det innan inställningsändringen går igenom?
Jag ändrade "Mina inställningar -> Förslag på läsning" och valde "Aldrig", fick veta att mina inställningar sparats men tipset är kvar.

Fick aldrig någon liten pil i tipset.

Kör Firefox

De tips som man redan har fått ligger kvar i feeden. Inställningen avser framtida tipsfrekvens.

Vad bra det blev! (t+)

Som Michael Sageryd skrev ovan:

De tips som man redan har fått ligger kvar i feeden. Inställningen avser framtida tipsfrekvens.

Hur får man bort bloggar från folk man inte vill följa? Nu vimlar det av ointressanta bloggar på min startsida! KASS!!!

Det beror på varför de vimlar i din blog.

1. Om du följer personerna måste du gå in på personen och ta bort din följning.

2. Om du har fått blogginlägget som ett tips och vill sluta få tips kan du;
- ställa om tipsfrekvensen (välj "aldrig" )
- eller väl

Jag tycker ni har gjort ett kanonjobb! Hoppas inte ni tog mina påpekanden om det som inte funkade som gnäll utan som hintar för att hjälpa till.

Hejaheja Funbeat! 🙂

Jag tycker det är mycket bättre nu, bara så ni vet det. 🙂
Precis som Kristina vill jag bara hjälpa till, det var inte avsikten att verka gnällig!