Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ingen fara 🙂 Bara bra att felen upptäcktes snabbt så att vi kunde åtgärda dem.

Sådär, då har jag fixat inställningar så man slipper få en ström med bloggar från kreti och pleti, vill man se bloggar finns ju flik för det.

Men, utan tips om var man ställer in detta hade jag aldrig hittat det, har klagat på hemsidans färgval tidigare

Men vad tusan, har ändrat inställningarna för "tips" men bloggarna syns ändå?!?!?!?

Som Michael Sageryd skrev ovan:

De tips som man redan har fått ligger kvar i feeden. Inställningen avser framtida tipsfrekvens.

deleted post.....

Annica var snabbare än mig 😉

Läste bara svaret till mig.

Vilket drag... Kul att vi kunde röra upp lite känslor 🙂

Nu har vi ändrat "aldrig"-inställningen. Om man väljer att man aldrig vill ha tips så rensas även de tips man redan har fått.

Sådär, det var väl inte så svårt. Nu återstår färgerna så blir t.o.m. jag nöjd.

En sak till: Här nedanför finns en knapp "Nästa olästa diskussion" Den borde såklart vara överst på sidan...

Nu är knappen för att ändra inställningar för tipsen förstorad och något mer framträdande vad det gäller färgen.

(Vi har också återställt funktionen för Markera som oläst, samt storleken på knappen Nästa olästa diskussion.)

Hmm. Det här är kanske inte direkt kopplat till just bloggar, MEN: Jag ser att ni har tagit bort den vita ramen runt vissa av bilderna (de som visas i strömmen t.ex.). Skulle det vara möjligt att ta bort den överallt, som t.ex. runt avatarer i nyhetsström