Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMidnattsloppet
You need to log in to create posts and topics.

Hurra hurra! Med en veckas löpvila och tejpat ihop sulan på skorna med dubbelhäftande mattejp för att undvika skavet jag fick förra veckan så lyckas man med PB 1:27:24. Snittade runt 4/km tills 10km då jag drog i mig en gel och detta resulterade i håll oc

Grattis Olle bra sprunget.

Jag är själv väldigt nöjd med mitt resultat under 1:35. Dom sista 2-3 km var rätt bittra men så ska det väl vara om man tar i.

Efter loppet tyckte jag det var en bra ide att dricka en halv guiness och käka murkelsoppa. Det s

Grattis till er båda!

1.33.36 hamnade jag på, jag är supernöjd! Hade 1 min 24 sek till dog under 1.35, vilket känns mycket bra. Sista 10 metrarna när man svänger runt hörnet och ser målsnöret var otroliga, jag fick en enorm endorfinkick som gav mig tårar

Kul att läsa.

Mina tankar när jag närmade mig slottet var faktiskt nåt i stil med "Puhh nu är det bara lidingöloppet kvar sen ska jag aldrig mer utsätta mig för den här skiten..." samtidigt som jag gladde mig åt att komma under 1:35. Jag trodde också at

Revansh på lidingöloppet?

Kan du verkligen neka? 😉

Haha, nja, jag tror jag håller mig från Lidingöloppet i år. Lite dyrt tycker jag (efteranmälan kostar 700...). Ok, inser att det låter som en dålig ursäkt...

Jag har faktiskt funderat på att gå med i löpklubb. Är du med i en? Jag har ingen koll på några

http://www.studenterna.nu/Klubbinfo/presentation.asp

Verkar satsa på bredd mer än elit är min kännsla.

Vet inte om dom tränar nära dig, men här får du iaf kontakt med löparnördar som kan ge dig andra ideer om det inte passar.

Nej jag är inte med i nå

Verkar mycket sympatiskt!!

Ska nog ta och titta förbi nåndag. Förutom lite sällskap så vore det säkerligen på sin plats med lite löptekniktips! Och som du sa, 1.30 på halvmaran lockar!! (Och 40 min på milen också för den delen)

Har ni hunnit hämta er sen loppet i lördags? Jag sprang ut för en kort löprunda igårkväll men insåg snabbt att jag behövde vila musklerna lite till, så det blev bara 5 km. Det kändes fortfarande riktigt mycket, särskild i låren.

Men förutom det så hålle

Känns rätt bra nu, hade rätt mycket löparknä(n) dagarna efter.
Löpning sliter så sjukt hårt. iaf på mig.