Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELMisstag
You need to log in to create posts and topics.

Jag fattar inte varför du tog bort det. Hann läsa och tyckte inte det va nåt konstigt med inlägget.

Jag har inget att skämmas för, har du ?

I fredags tog vi taxi till fel kaj och missade Waxholmsbåten 🙁

Sedan ringde de från teatern på Waxholm och sa att föreställningen (Platonov den faderlösa) var inställd 🙂

Så det blev Petra Von Kants bittra tårar istället, lysande!!!! Det var en lycka

Det jag skrivit var en tråd som jag kallade kontaktannonser, men tänkte att det kanske inte passade här (första inlägget skrev jag som en kontaktannons). De kanske mer hör hemma på dejtingsidor...Nu har jag stillat er nyfikenhet:-)

Men vi skulle ju kunna dra igång en sån tråd, behöver ju inte vara seriöst 😉 Bara skriva våra "kontaktannonser" varesig de är helt seriösa eller oseriösa? 🙂 🙂

Oseriösa är klart roligast.

Oseriösa må vara kul. Men då är det ju inte längre kontaktannonser...

Beror ju helt på hur man ser det. och hur oseriöst det är. Om det kom upp en sån tråd så skulle jag inte skriva en kontaktannons för att skriva en kontaktannons på vanligt maner utan det skulle mer vara för att presentera mig för gänget, men i kontaktanno

Hm, men man kanske kan lösa två saker på en gång, en slags presentationstråd
där alla nya, gamla och vi som smyger i kulisserna kort presenterar oss och säger hej.

Det behöver ju inte vara så kontaktannonsutformat eftersom det ändå är singel-forumet vi b

Då gör jag som så, att jag gör om min fd kontaktannonstråd till en presentationstråd. Blir det bra?