Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELMisstag
You need to log in to create posts and topics.

Bra initiativ!
Tyvärr verkar inte Funbeat vara något bra raggställe för mig. Hittills har jag sett väldigt få herrar i min ålder. Och några krav kan man väl få ha? Mina är: "tillräckligt lång" och "i lämplig ålder".

Lär dig jaga lammkött 😉

Jaha, och hur ska man veta hur gammal någon är här då om personen ifråga inte talar om det självmant.
Själv raggar jag hejvilt på MP, men det är svårt att hitta nån som är träningsintresserad där och nån som är intresserad av mig här. Hur bär man sig åt f

Du får göra reklam för funbeat där? I din presentation eller vad det nu är 🙂 Och se om nån napper och kanske skriver till dig här? 😀
Men ja, det är inte lätt. 🙂
Men jag klurade lite på detta. Vad definierar ni som "er ålder" ? Inte hur gamla ni defin

Men VET ju inte åldern, om de inte själva har skrivit den i sin presentation. Men foton säger ju en del. Förutom de rackare som har foto på någon annan än sig själv!!

Är det nu jag ska tillägga att du inte skrivit din ålder på din profil heller? 😛

"Du får göra reklam för funbeat där?"

Fast nu gjorde jag ju tvärtom. De som vill veta mitt MP konto kan fråga privat så är det klart (H)

Eftersom alla som tränar ser typ tio år yngre ut så går det bra att använda sin fysiska ålder relativt andra som trä

Tror du filtrerar i rätt ordning nu Per. BÖRJA med träningsfanatikerna...

"Min ålder" är en flytande skala. Fem plus och fem minus tycker jag är "jämnårigt". Tio plus och tio minus funkar också bra, även om jag inte letar efter så "unga" resp "gamla". Dock har jag "hittat" både yngre och äldre män därute i det riktiga livet dä

Det var bara en ide... Vet inte ens vad MP är, men jag antar att om man är medlem där så vet man. 🙂