Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELMisstag
You need to log in to create posts and topics.

Mötesplatsen?

Så pass?
Funbeat är mitt aktivaste community så.. 😛 Inte helt inne på allt det där. 🙂

MP=MilitärPolis
MP=Member of Parliament

Jag antar att det inte är det sistnämnda som åsyftas... 😉

ooo, det är nu vi presenterar oss själva, framhäver våra bästa sidor, berättar att vi rest jorden runt några gånger, klättrar i berg, dyker, gärna fikar med en latte med alla våra underbara och nära vänner. Har allt i livet, egentligen, men saknar den där

Piggelino hade en tråd med rubriken.. när är du född eller nåt sånt!... Fanns nog en om Vad pysslar du med.. Kanske nåt att ta efter här?

😀

Fredrik:

Nej, det är definitivt inte MP=Member of Parliament som menas. Sedan jag blev parlamentarier för 5 år sedan har jag varit iskall på den lokala singelmarknaden. (I alla fall om jag jämför med hur det var innan jag blev politiker på heltid). Anna

Carina,
ja, jag tror att det är ett kvinnligt fenomen som bottnar i tanken att mannen ska ta hand om sin kvinna och då är makt en bra sak. Andra går igång på pengar eller på biffiga biceps eller varför inte en fadersfigur... kanske ... ?

Fadersfigur.. isch, det får mig bara att rysa på något sätt.

Jag är forskare och universitetslärare. Det är för det mesta en erotikdödare. Säger jag att jag är sjuksköterska så får jag helt andra reaktioner. Å andra sidan vill jag ju inte ha nån som inte kan ta mig för det jag är. Så jag kör inte det tricket så oft

Det där med kvinnor med makt är ju rätt svårt, det beror ju -väldigt- mycket på hur de hanterar makten. Så är det ju med män också förstås.

Makthavare som inspirerar och tja, är allmänt "goda" är enormt tändande 😉 Typ aktivist-ledare och snälla förenin