Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

... Vad ska vi prata om då? 😉

Vi kan stjäla knasiga ideer från P!

SingelVasaloppet på 18 mil... 🙂

Nu vet jag.. FunBeat´s SSS tröjor..

Nån annan som har en idé?

Skönt att se att någon singel nappa 😉

Kunde väl ge mig den på att det var pratglada Silva som skulle dyka upp först...

Jag tänkte mest att gruppen skulle vara till som reserv om nu någon kände att det fattades nåt här inne som finns på Piggelin...

Sin

man åker iväg å sportar med goda vänner så klart!! likasinnade patetiskt besatta nördar är lämpliga.

har mestadelen hela semestern uppbokad på olika tävlingar, hur skoj som helst.

Men om man som jag inte tävlar och inte umgås så mkt med singlar ....andra ideér....

Funderar på en sista-minuten resa till varmare land om pengar finnes....

Finns det inte single-vuxen-kollo?

> single-vuxen-kollo

är det inte det man kallar Mallorca med ett annat namn? eller valfri "supa skallen av sig på nätterna och sova bakis i skuggan på dagarna"-badort?

trist att åka själv på sista minuten resa, då måste man nästan ha med sig nån vän. dä

Jag menar inte att jag måste åka till Mallis o va dyngrak en vecka...det finns faktistk saker å se på charterresmål om man väljer att avika från skocken...

Tänker absolut inte sitta som nån desperat singel o vara full i hotellbaren...*hugamej* och att re

"Det är alltid så svårt att hitta nån som kan åka när jag kan och som vill göra samma saker osv..... "

Det är väl det lättaste i hela världen, åk dit, gör det du vill. Dom som du träffar passar ju in på den beskrivningen per defntion.

Jo jonas men jag menar att få ressällskap hemifrån....=)

Jo det förstår jag väl att du gjorde men jag förstår inte problemet. Om ingen vill eller kan så är det väl bara att dra. Såvida du inte har riktigt konstiga önskemål, typ åka till Sahara mitt i sommaren så kommer det garanterat att finnas andra dit du åke

Jonas det var inte ett problem mer en förklaring på tidigare inlägg där Sara ?? sa att det inte var kul att åka på sistaminutenresor själv....