Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

rätt eller fel? Australien? Var får du det där ifrån?

Jag sa bara att det inte är några problem att åka själv. Rätt? Fel?
Charter, inte charter? Samma sak där.

Du verkar vara en mästare på att hitta på anledningar till varför du inte kan göra saker o

SilvaMia...Ni kan väl plinga mig en signal när det är dax sedan i sommar. Så Ni inte alldeles glömmer bort mig så jag får sitta här ensam i Storskogen och uggla utan kompisar....;)

Självklart Gnurfen! Vi håller dej informerad.. Men du, vart tog pratet vägen om att cykla genom vindistrikten?

eftersom vi verkar ha någon typ av kommunikationsstörning, så ska vi nog inte fortsätta denna trådens diskussion Jonas...vi tar det en annan gång...du har säkert rätt !! *ler*

Gnurf, du kommer INTE få sitta ensam i sommar, annars kommer VI väl upp till d

Mia, vi ska nog kunna bättra på dina norrlänska geografikunskaper. Börja med att ta dej till Tierp så.. 😉

Jag har en karta, Vlärden, har dom flygplats. 😀 *tihi* Vad jag längtar till våren när snöskrället smält bort.

Mia: STF har singelveckor/singeldagar på några olika ställen. Det kanske kan vara något? Det brukar vara uppskattade arrangemang där deltagarna har roligt även om det, såvitt jag förstått saken, ofta är litet skev könsfördelning.

Sök STF-arrangemang på:

Tack för tips Fredrik!! 🙂

Å vad menas med skev könsfördelning? Till Mias fördel eller nackdel?? 🙂

> Å vad menas med skev könsfördelning? Till Mias fördel eller nackdel??

Singelveckorna brukar oftast ha övervikt av tjejer medan många andra turer/kurser/arrangemang har övervikt åt andra hållet. De flesta deltagarna brukar vara öppna och trevliga oavse