Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNågon som känner som jag?
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan!
tänkte de skulle vara kul med ett nytt inlägg nu:P
jag e som givet då singel, men jag har svårt att förstå alla som låter sina liv kretsa kring att hitta någon att dela sina liv med.
vist är de underbart och någon att dela med som jag själv ocks

Ja!

Eller... kanske inte så hemskt. Men det måste väl vara fler än jag som längtar efter någon att dela vardagen med eller bara mysa med i TV-soffan.

JAg håller med Sara!!

Visst är det härligt å kunna göra lite som man vill och så.. men nog saknar jag soffgoset! Ordentligt... bland annat 🙂

Håller också med Sara!

Visst är det skönt att vara ensammen emellanåt, men...

Tänk att sitta i soffan med sin käresta, dricka te, få en kram...Mmm

Eller bara få det där oväntade telefonsamtalet. Höra henne säga att HON längtar efter mig... Sånt kan man

Singellivet är klart överskattat eller så lurar singlarna sig själva för att inte bryta ihop... 😉 Allt man kan göra som singel (förutom sex med många olika människor antar jag - fast det beror ju på förhållandet) kan man göra i ett förhållande, men man f

> men man får mkt annat i ett förhållande man inte får som singel.

Att helt få rå sig själv och göra precis det man känner för? Om man inte hittar ganska rätt så kan det skita sig rätt snabbt.

Sista raden lät intressant. Du får nog elaborera litet mer.

Det här blir spännande... *gnuggar händerna* 🙂

Ok Fredrik ponera att du och jag hade varit ihop så hade iaf jag gett dig utrymme för alla dina aktiviteter - samtidigt så hade du kanske fått begränsa dig lite om vi inte hade haft samma intressen för du verkar ju vara oerhört aktiv och reser mycket osv.

Heja Anna!
Du befinner dej på ungefär samma nivå som mej, med den skillnaden att vi har 50 mil mellan oss och att vi är väldigt olika, förutom våra intressen!

Lycka till!!

Har klurat lite på Annas inlägg här ovan. En stor poäng är precis som hon skriver….att ”hitta en likasinnad och göra grejerna ihop”. Det är nog en förutsättning om det ska fungera riktigt bra. Som det är idag med att man jobbar heltid och gillar en tidskr