Quote from Guest on 23 October 2006, 18:27Hejsan!
tänkte de skulle vara kul med ett nytt inlägg nu:P
jag e som givet då singel, men jag har svårt att förstå alla som låter sina liv kretsa kring att hitta någon att dela sina liv med.
vist är de underbart och någon att dela med som jag själv ocks
Hejsan!
tänkte de skulle vara kul med ett nytt inlägg nu:P
jag e som givet då singel, men jag har svårt att förstå alla som låter sina liv kretsa kring att hitta någon att dela sina liv med.
vist är de underbart och någon att dela med som jag själv ocks
Quote from Lotta Lindström on 23 October 2006, 18:37Ja!
Eller... kanske inte så hemskt. Men det måste väl vara fler än jag som längtar efter någon att dela vardagen med eller bara mysa med i TV-soffan.
Ja!
Eller... kanske inte så hemskt. Men det måste väl vara fler än jag som längtar efter någon att dela vardagen med eller bara mysa med i TV-soffan.
Quote from Emma Sjöberg on 23 October 2006, 19:35JAg håller med Sara!!
Visst är det härligt å kunna göra lite som man vill och så.. men nog saknar jag soffgoset! Ordentligt... bland annat 🙂
JAg håller med Sara!!
Visst är det härligt å kunna göra lite som man vill och så.. men nog saknar jag soffgoset! Ordentligt... bland annat 🙂
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 23 October 2006, 22:08Håller också med Sara!
Visst är det skönt att vara ensammen emellanåt, men...
Tänk att sitta i soffan med sin käresta, dricka te, få en kram...Mmm
Eller bara få det där oväntade telefonsamtalet. Höra henne säga att HON längtar efter mig... Sånt kan man
Håller också med Sara!
Visst är det skönt att vara ensammen emellanåt, men...
Tänk att sitta i soffan med sin käresta, dricka te, få en kram...Mmm
Eller bara få det där oväntade telefonsamtalet. Höra henne säga att HON längtar efter mig... Sånt kan man
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 October 2006, 22:32Singellivet är klart överskattat eller så lurar singlarna sig själva för att inte bryta ihop... 😉 Allt man kan göra som singel (förutom sex med många olika människor antar jag - fast det beror ju på förhållandet) kan man göra i ett förhållande, men man f
Singellivet är klart överskattat eller så lurar singlarna sig själva för att inte bryta ihop... 😉 Allt man kan göra som singel (förutom sex med många olika människor antar jag - fast det beror ju på förhållandet) kan man göra i ett förhållande, men man f
Quote from ellen olsson on 23 October 2006, 23:34> men man får mkt annat i ett förhållande man inte får som singel.
Att helt få rå sig själv och göra precis det man känner för? Om man inte hittar ganska rätt så kan det skita sig rätt snabbt.
Sista raden lät intressant. Du får nog elaborera litet mer.
> men man får mkt annat i ett förhållande man inte får som singel.
Att helt få rå sig själv och göra precis det man känner för? Om man inte hittar ganska rätt så kan det skita sig rätt snabbt.
Sista raden lät intressant. Du får nog elaborera litet mer.
Quote from Emma Sjöberg on 24 October 2006, 09:41Det här blir spännande... *gnuggar händerna* 🙂
Det här blir spännande... *gnuggar händerna* 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 October 2006, 23:26Ok Fredrik ponera att du och jag hade varit ihop så hade iaf jag gett dig utrymme för alla dina aktiviteter - samtidigt så hade du kanske fått begränsa dig lite om vi inte hade haft samma intressen för du verkar ju vara oerhört aktiv och reser mycket osv.
Ok Fredrik ponera att du och jag hade varit ihop så hade iaf jag gett dig utrymme för alla dina aktiviteter - samtidigt så hade du kanske fått begränsa dig lite om vi inte hade haft samma intressen för du verkar ju vara oerhört aktiv och reser mycket osv.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 25 October 2006, 17:30Heja Anna!
Du befinner dej på ungefär samma nivå som mej, med den skillnaden att vi har 50 mil mellan oss och att vi är väldigt olika, förutom våra intressen!Lycka till!!
Heja Anna!
Du befinner dej på ungefär samma nivå som mej, med den skillnaden att vi har 50 mil mellan oss och att vi är väldigt olika, förutom våra intressen!
Lycka till!!
Quote from Nils Hylander on 25 October 2006, 18:15Har klurat lite på Annas inlägg här ovan. En stor poäng är precis som hon skriver….att ”hitta en likasinnad och göra grejerna ihop”. Det är nog en förutsättning om det ska fungera riktigt bra. Som det är idag med att man jobbar heltid och gillar en tidskr
Har klurat lite på Annas inlägg här ovan. En stor poäng är precis som hon skriver….att ”hitta en likasinnad och göra grejerna ihop”. Det är nog en förutsättning om det ska fungera riktigt bra. Som det är idag med att man jobbar heltid och gillar en tidskr