Quote from mats1976@gmail.com on 25 October 2006, 18:28Jag kommer osökt att tänka på en rolig historia när jag läser era inlägg, så här går den:
En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något som vid närmare påseende visade sig vara en oljelampa. Hon gned på lampan och naturligtvis kom en and
Jag kommer osökt att tänka på en rolig historia när jag läser era inlägg, så här går den:
En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något som vid närmare påseende visade sig vara en oljelampa. Hon gned på lampan och naturligtvis kom en and
Quote from Nils Hylander on 25 October 2006, 18:43*ha ha*......preciiiiis, vad jag menar.... :O)
*ha ha*......preciiiiis, vad jag menar.... :O)
Quote from Therese Woodhill on 31 October 2006, 20:36Jag pluggar och tränar och har tid att dejta. Men inte vilja att ha förhållande hemsk va?
Jag pluggar och tränar och har tid att dejta. Men inte vilja att ha förhållande hemsk va?
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 14:32inte så att man är ute och letar efter någon att vara ihop med. Men att kunna mysa en fredag kväll skulle inte vara fel.
inte så att man är ute och letar efter någon att vara ihop med. Men att kunna mysa en fredag kväll skulle inte vara fel.
Quote from Therese Woodhill on 22 January 2007, 15:58men gött med ett förhållande ändå....
men gött med ett förhållande ändå....
Quote from Sebastian Magnusson on 22 January 2007, 16:01Jag känner det olika varje dag. Ena dagen är det skönt att vara ensam och nästa vill man bara ha nån...just nu skulle det vara trevligt med lite sällskap 🙂
Jag känner det olika varje dag. Ena dagen är det skönt att vara ensam och nästa vill man bara ha nån...just nu skulle det vara trevligt med lite sällskap 🙂
Quote from Lotta Lindström on 22 January 2007, 17:32Under tentaperioder är det jätteskönt att vara singel. Ingen som blir sur när man stänger in sig en vecka och bara pluggar, sover och äter. Fast just nu skulle jag inte ha något emot att ha någon här förstås...
Under tentaperioder är det jätteskönt att vara singel. Ingen som blir sur när man stänger in sig en vecka och bara pluggar, sover och äter. Fast just nu skulle jag inte ha något emot att ha någon här förstås...
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 19:43äh, om man är ihop med någon så bör personen förstå att man har tenta osv.
Själv så brukar folk säga att jag tränar för mycket 😛
äh, om man är ihop med någon så bör personen förstå att man har tenta osv.
Själv så brukar folk säga att jag tränar för mycket 😛
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 21:09Jobbigaste är definitivt när man har akut behov av en KRAM! Den dagen jag hittar en person som får mina knän att skaka då kan jag tänka mig att ge upp mitt behagliga singelliv...
Jobbigaste är definitivt när man har akut behov av en KRAM! Den dagen jag hittar en person som får mina knän att skaka då kan jag tänka mig att ge upp mitt behagliga singelliv...
Quote from Emma Sjöberg on 22 January 2007, 21:31Det är då det kan vara bra att ha barn runtomkring sig Johanna!
🙂
Det är då det kan vara bra att ha barn runtomkring sig Johanna!
🙂