Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNågon som känner som jag?
You need to log in to create posts and topics.

Jag kommer osökt att tänka på en rolig historia när jag läser era inlägg, så här går den:

En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något som vid närmare påseende visade sig vara en oljelampa. Hon gned på lampan och naturligtvis kom en and

*ha ha*......preciiiiis, vad jag menar.... :O)

Jag pluggar och tränar och har tid att dejta. Men inte vilja att ha förhållande hemsk va?

inte så att man är ute och letar efter någon att vara ihop med. Men att kunna mysa en fredag kväll skulle inte vara fel.

men gött med ett förhållande ändå....

Jag känner det olika varje dag. Ena dagen är det skönt att vara ensam och nästa vill man bara ha nån...just nu skulle det vara trevligt med lite sällskap 🙂

Under tentaperioder är det jätteskönt att vara singel. Ingen som blir sur när man stänger in sig en vecka och bara pluggar, sover och äter. Fast just nu skulle jag inte ha något emot att ha någon här förstås...

äh, om man är ihop med någon så bör personen förstå att man har tenta osv.

Själv så brukar folk säga att jag tränar för mycket 😛

Jobbigaste är definitivt när man har akut behov av en KRAM! Den dagen jag hittar en person som får mina knän att skaka då kan jag tänka mig att ge upp mitt behagliga singelliv...

Det är då det kan vara bra att ha barn runtomkring sig Johanna!
🙂