Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNågon som känner som jag?
You need to log in to create posts and topics.

Ja det hade varit mysigt Silva.. Men jag har tyvärr inte det heller 😉

Men jag är utnämd förste barnvakt åt en kompis barn och det är fantastisk vad ungar ger mycket energi och är mysiga!

Jag är en snäll och givmild person, du kan få låna mina ibland!
🙂
Helst i dom där lägena när man inte är heeeeelt överens om saker 😉

Ha ha ha! Det kan jag tro! I såna lägen är det skönt att kunna lämna tillbaka barnen man lånar! 😉 Väntar på att tösen jag passar ibland ska bli lagom gammal för att gå på bio.. Barnsligt förtjust i tecknat är jag 😉

Hur gamla är barnen?

11, 15, 17... iiik.. 15åringen fyller år om.. *räknar* 9 dagar.. *SUCK* å sen går det bara ett litet tag så har jag en 18 åring här hemma också... hmm.. hon övningskör och har spelat GTA så jag är livrädd 🙂

Att säga att man är singel är ju ganska missvi

>Det är nog synd om husets herre.. 11 åringen..

Men tänk vad han lär sig om hur tjejer fungerar. Han kommer bli drömkillen som vet precis hur tjejerna ska tas... (H:)

> Men tänk vad han lär sig om hur tjejer fungerar. Han kommer bli drömkillen som vet precis hur tjejerna ska tas...

Han kanske väljer att avstå helt och gå i kloster... 😉

Haha, sara, tror han kommer vara för ung för;)

Ett PS2 spel, Grand Theft Auto.. ett spel med olika uppdrag där bla bilkörning ingår japp! Å ibland ska dom köra i Miami City på tid.. kan vara båt eller helikopter också (H) Det är 18 års gräns på det spelet...

Har ni hört hur tonåringar pratar nu för

För att återkoppla lite till vad Mathilda skrev i första inlägget i den här tråden så skulle jag vilja säga att jag trivs rätt bra som singel... 🙂

Någon resonerar om hur man ska flörta....jag kan fanken inte flörta om jag ska vara ärlig. Ragga på kroge

Annika - det är så sant det du säger! Jag ska sluta gnälla om hur svårt det är att träffa på "Mr Right". Har fått förnyad optimism då jag inser att jag i alla fall inte har några barn med i bilden. Tycker dock det svåraste verkar vara att sammanträffa kil